LindaLjung

Alla inlägg den 19 december 2010

Av Linda Ljung - 19 december 2010 21:46

min största rädsla är att förlora någon jag älskar..

det skuller förstöra mig helt totalt! jag skulle bli så svag och sårbar.

jaa som jag nämde i ett tidigare inlägg, det får mig att gråta om jag ens tänker på det!


och sen är jag såklart rädd för småsaker med. som spindlar och sånt!

Av Linda Ljung - 19 december 2010 21:44

jaha, vad menas med "en första" då??


jaa kommer då inte på något som menas med det..

så det får bli tomt här så länge. om jag kommer på något. så lägger jag till det sen.

Av Linda Ljung - 19 december 2010 21:40

jaa har ju missat nån dag här nu.. men lägger upp det jag missat idag istället!


jaa vad får mig att gråta??


sorliga slut på filmer! haha.

jaa och sen orättsvisan! tex. folk som försöker få barn med det går inte. och man ser verkligen hur bra föräldrar dom kommer att bli. och så ser man folk som inte alls kan hantera ett barn, dom som inte ens kan ta hand om sig själva. som har hur lätt som helst att få barn. det får mig att storböla om jag tänker på det!!


jaa sen är det ju mer saker också.. som tanken på att förlora någon i min familj eller mina vänner.. kan verkligen inte tänka den tanken!



:(

Av Linda Ljung - 19 december 2010 21:27

hejhej


var ett tag sen jag blogga nu.. torsdags va?

aja, har haft fullt upp ju.


i fredags så drog jag med 9tåget hem till sandra i ljusdal. vi gick lite på ljusdal med lillill, matilda, elin och theo :) och när vi satt på finess så lyckades charlie häva ut en koppkaffe på min mobil, på han och mig. mobilen funkade först, men sen när vi gick och bytte kläder på charlie så hade den slutat fungera :/

sen drog vi hem till sandra. alltså bara sandra, jag och charlie.

men där käka vi lunch, och sandra klippte mig :) så nu har man lite mindre hår.

tåg 4 tåget hem till jenny. fick lite mat och så. sen fixade vi oss till kvällen.

så blev det utgång. och fyfan vad skönt att komma ut och göra nått! visst det var väl inte så jätte kul på tranan. men att vara ute med brudarna! tackar för en kul kväll med er <3


på lördagen så mådde jag inte så jätte bra.. inte så bra att sova hos nån som har hund när man är allergisk!! aja, drog i alla fall från jenny vid två eller nått sånt. åkte till willys med kristian och köpte godis. och sen hem till pappa. där blev det bara massa mys och så.


och idag så har jag varit på växbokrog och käkat middag med alla som har jobbat under julbordet. fick skit god mat och så. fick även en julklapp :)

den innehöll, sex stora fina vita tallrikar, 6 vinglas, och 6 knivar och gafflar! skit bra julklapp!

måste bara säga att det är den bästa praktiken jag någonsin varit på!! kommer sakna alla som jobbar där! och det kommer bli sjukt tråkigt att gå tillbaka till skolan..

men förhoppningsvis så kanske jag kommer tillbaka dit :)


<3


Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards