LindaLjung

Alla inlägg den 4 december 2010

Av Linda Ljung - 4 december 2010 23:49


fyyfan så slut jag är nu! men jag är i alla fall nöjd med dagen. sprungit runt som en galning känns det som.

käka julbord idag igen. det är fortfarande lika gott! ;P hehe.

men nu ska jag ta och mysa ner mig i soffan och lata mig till i morgon.

då ska jag träffa jennypenny :D och sen sova hos kristian. MYS!



Av Linda Ljung - 4 december 2010 12:48

hej


gud vad trött jag är idag.. fattar inte riktigt hur jag ska orka jobba idag. men aja, får se det som en utmaning. jag ska klara det!! fast kommer nog vara död när jag kommer hem, hehe.

sen är jag i alla fall ledig till onsdag :D måste fixa mer julklappar och så. sen ska jag julbaka hos pappa med.

aja får väl se hur mycket jag hinner med!


<3

Av Linda Ljung - 4 december 2010 12:37

jag har två systar som är BÄST!


Emelie Svensk är 22 år och bor på gotland just nu.. så saknar henne massa!

på gotland jobbar hon som grisbonde. men hon är väl sugen på att göra nått annat tror jag :)

jag kan prata om allt med henne och hon finns alltid där om jag behöver henne <3


Sandra Ljung är 20 och bor i ljusdal med andreas och deras son charlie.

det är sjukt tomt utan henne hemma. har ingen att bråka med xD.

sandra håller på att utbilda sig till frisör. men har just nu mamma ledigt.

Vi kan prata om allt och hon finns alltid för mig om jag behöver henne <3


älskar dom så sjukt mycket!!


jag förstår inte hur man bara kan skita i sina syskon! finns så många som bara bråkar och har sig hela tiden..

ta vara på tiden du har med dom!


  

emelie <3

  

sandra <3


Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards