LindaLjung

Alla inlägg den 6 december 2010

Av Linda Ljung - 6 december 2010 22:29

haha, jag vet att det var ganska länge sen nu. men nu har jag fått bilderna. så lägger upp dom nu :)


                                                         

Av Linda Ljung - 6 december 2010 17:20

hejhej


i morse så gick jag och kristian upp 7.45 skulle skjutsa hans mormor till sjukhuset :)

och sen idag har vi varit ute och fixat massa julklappar. så nu är jag helt färdig med det. SKÖNT!

jaa sen idag har jag varit till sjukhuset med. och jag har antagligen inte astma.

sen har jag och pappa varit och handlat på willys idag också.

så nyss har vi käkat tacos, och nu ligger jag i soffan och latar mig.

ska kolla på film nu!


<33

Av Linda Ljung - 6 december 2010 17:12

haha, jadu.. det är ju bara måndag idag.

så kan ju ta från förra måndan.


Måndag: ledig.. så var med hanna till gävle och shoppa lite :) sov hos kristian på kvällen.

Tisdag: jobba massa..

Onsdag: jobb

Tordag: jobb

Fredag: jobb

Lördag: jobb

Söndag: Äntligen ledig :D så drog hem till jenny. vi gick på stan och fixa massa julklappar. och sen hem och fika.. drog till kristian på kvällen :)


jaa precis så har min vecka sett ut.. typ bara massa jobb och så.

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards