LindaLjung

Alla inlägg den 22 december 2010

Av Linda Ljung - 22 december 2010 15:11

hejhej

har nyss kommit hem till mamma och leif nu.. men dom är inte hemma. dom sitter tydligen fast i bollnäs. har hänt massa olyckor där :/

men det märkte ju pappa och jag med. tog 20min att ta sig igenom stan, som i vanliga fall tar max 5min.. så det går ju lite segt i trafiken.


gick upp i ganska bra tid idag. städa, klädde julgranen och julpynta lite..

blev färdig med allt innan vi var tvungna att åka till bollnäs. pappa skulle besikta bilen, den gick igenom. var bara ett fel, en lampa som var sönder eller nått.

efter det åkte vi i alla fall till karlssons och köpte julklapp till tyra (min kusin) blev en liten pyamas med mumin på?? jaa och sen blev det lite mer småsaker som följde med hem också.

och sen skulle vi ut på ica på ren. och det tog ju typ en halvtimme.. men där köpte vi lite saker och jag köpte julklappar. jaa vad kan man köpa på ica?? ;)

men nu är jag som sagt hemma..

tror jag ska göra mig lite mat, och knäppa på en film..


<3

Av Linda Ljung - 22 december 2010 15:07

hm, jadu..

finns inget jag är bra på??

eller jo, slösa bort alla mina pengar  då.. och sen så är ja väl ganska bra på att laga mat :)

jaa det är väl det då!


<3

Av Linda Ljung - 22 december 2010 00:28

hejhejj


ligger i sängen nu igen.. dagarna går ju så sjukt fort! var ju nyss jag låg här??

förr gillade jag inte alls nätterna. vågade lixom inte ligga vaken och bara ligga. är ju så sjukt mörkrädd! men är inte lika nu längre.. ligger ju vaken halva nätterna nu för tiden. blir massa tänk och så..


idag har jag slått in massa julklappar. har dock mer kvar till i morgon :/

och pappa och jag har varit till barnenshus idag också. han skulle köpa en julklapp till charlie :P

sen nu ikväll kom kristian till mig.. vi har spelat fia med knuff. och bara myst massa.. fick även julklapp av han idag. det var en tidningspremintion :) wiie, får ju typ som julkalpp mer än en gång då :D så längtar tills jag får första tidningen!!

och så fick typ ett badkit av hans mamma och kenneth :) känns lite dumt att jag inte har köpt nått åt dom. och jag ska få julklapp av kristians mormor och morfar också :o hehe, lite kul :) men har ju inte köpt nått åt dom heller så..


så i år har jag redan fått tre julklappar :D hehe


men ska ta och kolla på film nu.. gnatt <

Av Linda Ljung - 22 december 2010 00:22

jag saknar tiden då man var liten.

man hade inget att bekymra sig om. och allt var bra! blev man ledsen så var det för att något man gillade hade gått sönder, eller om man inte fick träffa mamma eller pappa på ett tag.

men det är ju skönt att växa upp också! det är ju inte bara nackdelar :P


saknar också tiden då alla vu systrar bodde hemma. det var ju ett bra tag sen nu. och nu är det bara jag som bor hemma.

saknar ju mina systrar <3

 

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards