LindaLjung

Alla inlägg den 7 december 2010

Av Linda Ljung - 7 december 2010 23:54

jaa, har ju inte bloggat nå idag.. har inte haft så mycket heller!


gick väl upp vid 12. käka en skit god frulle som bestog av tomtegröt och vörtbrödsmackor. kändes riktigt juligt!

sen tog jag en dusch och så. åkte och handla lite saker som jag behövde till bakningen.

och på samma gågn så häla vi på farmor och farfar. fick massa fika och så.

jaa sen åkte vi hem. börja baka direkt. gjorde lussebullar och knäck. och jag kan säga nu att jag tänker inte göra nå mer knäck i år! haha. fyy så jobbigt det är att hälla upp smeten i dom små formarna :P

aja, och nu ikväll så har pappa och jag kolla på film.


George of the jungel: haha, den är ju bäst!! älskar verkligen den filmen. den får helt klart 5/5. kan ju kolla på den hur många gånger som helst utan att tröttna :P


Norbit: jadu, vad ska man säga.. den är skit kul! första gången man ser den.. inte alls lika rolig andra gången.. så den får 3/5.



grown ups: skit kul film! man måste se den två gånger i alla fall! mycket roligare andra gången.. den får 4/5


Av Linda Ljung - 7 december 2010 23:51

tycker den här är samma som 10an.. men aja.


i morse när jag gick upp så drog jag på mig mjukiskläder bara.

sen duscha jag, så efter det fick det bli leggings och en tröja.

så det är vad jag har haft på mig idag.


Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards