LindaLjung

Alla inlägg den 27 december 2010

Av Linda Ljung - 27 december 2010 23:00

hejhej


blir ju inte alla mycket bloggande nu i jul.. men systrana är ju hemma nu. så är ju självklart med dom :)


vi kom till mamma igår i alla fall.. sluta snöa till kvällen typ! så fick massa julklappar och käka massa julmat (igen).. men fick jätte bra saker!!

av mamma och leif fick jag: en liten partyväska (skitsnygg!), presentkort på lindex jaa och så var det

nå mer som jag inte kommer ihåg (taskiga jag!)

av Emelie: pärm, plastfickor, klisterlappar, register till pärmen, presentkort som jag kan välja själv, en nessesär och krämer.

av sandra och andreas: en blingbling tvål (lukta skit gott!) och en väska.

och idag fick jag pengar av mormor :)

  väskan jag fick av sandra och andreas.

kommer massa mer bilder sen!! ska fixa kameran nån dag!


idag så kom mormor, carina och janne på besök. fika lite och så.

och så har jag och emelie beställt kläder får hm :)

åå nu ikväll åkte vi hem till pappa.


i morgon så ska vi nog ut och åka pulka med charlie. vi ska kanske grilla krov också..


men nu ska jag ta och sova.. godnatt <3

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards