LindaLjung

Alla inlägg den 15 december 2010

Av Linda Ljung - 15 december 2010 22:18

hejhej


nu har man jobbat färdigt för idag då. så nu är det bara en dag kvar :)

har inte funnis så mycket att göra idag. så fick mest springa på julbordet och lägga äggfat.


fick ett samtal av jenny idag också.. tydligen så var det nån som hade käkat julbord där. men han och hans sällskap hade tyckt att hela buffén var dålig? fast desserten var skit bra.

jaa sen hade han inte sagt nå mer.. förstår inte rikigt hur man kan säga att det är dåligt utan att förklara varför. man ska inte komma med kretik om man inte kan förklara varför!


sen berätta mamma att hon hade varit på solgården i bollnäs och käkat julbord idag..

och där hade dom sagt att dom skulle bli bättre än växbokrog. lycka till!

jaa efter det när mamma skulle käka så fanns det inga tallrikar, och ingen personal som dom kunna säga till. så dom fick käka på småfat. och sen när dom skulle ta maten så var nästan allt slut. och det var ingen som fyllde på.

och så när dom kom till desserten så fanns det inga småfat. så dom fick ta faten till kaffekopparna. och mamma sa att risalamaltan inte var nå god alls.

så dom har nog lång väg kvar till att bli bättre än växbokrog!!

hehe


  

Av Linda Ljung - 15 december 2010 22:15

det är mycket som upprör mig..

men det jag verkligen hatar mest är falskhet! falska personer, det går ju lixom inte. man kan ju inte tro på ett skit dom säger eller gör. usch!

sen lika när man säger att man ska göra en sak, och så gör man en annan. är inte det lite tokigt?

aja, det finns som sagt massa som upprör mig!



Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards