LindaLjung

Alla inlägg under december 2010

Av Linda Ljung - 25 december 2010 11:50

hejhej


ligger i sängen och har nyss sminkat mig nu.. väntar på att sandra, andreas och charlie ska koomma nu, så jag kan öppna alla julklappar :D hihi.

jaa sen får vi se vad dagen har att erbjuda. hade hoppats på mat hos farmor och farfar. men verkar inte som om att det blir nå :/ det som är så sjukt gott!

men måste klä mig nu.. skriver mer ikväll!


ha en bra dag! <3

Av Linda Ljung - 24 december 2010 22:59

God jul!


nu är julafton snart över.. eller den är ju över för mig. för idag. blir ju så att jag firar jul i tre dagar, så har ju två kvar nu :)


idag har farmor, farfar, mina farbröder (inte alla och egon varit här och käka och så. fick träffa min lilla kusin tyra också. skit gullig! och så liten. kommer ju knappt ihåg att charlie har varit så där liten. hon vägde 5kg nu. men känndes som ett ;P

men dagen har i alla fall varit bra. har dock inte öppnat så mycket julklappar. bara två :o

ska spara dom tills i morgon, då kommer sandra, charlie och andreas hit och firar. och på söndag blir det mer hos mamma :)

men ska ta och kolla på film nu.


god jul då!

<3

  Tyra :)

Av Linda Ljung - 24 december 2010 12:45

god jul allihop! hoppas ni får en rolig och mysig dag!

har inte tid att blogga idag..

ska bara byta kläder, sen börjar det väl komma in lite folk :)

Av Linda Ljung - 23 december 2010 15:05

hejhej


i morse gick jag upp i ganska bra tid :) hade ju tänkt att jag skulle ge mamma frukost på säng. men det sov jag över (a) men vi hade ju inte så mycket hemma heller. så det gör inget.

världens bästa mamma fyller nämligen år idag. kan ni gissa vem det är?? ;)

Jo det är min mamma :D GRATTIS PÅ VÄRLDENS BÄSTA  MAMMA!! <3


jaa idag så har vi varit och julhandlat. och med det menar jag massa julmat! och mamma köpte julklappar. så leif och jag var ute och leta lite saker som mamma skulle ha. så fick mamma gå på stan ifred :)

vi var väl färdig vid 12 eller nå. och då kan jag säga att vi åkte hem i från vid 8 på morgonen. så vi hann med att göra allt vi skulle innan allt folk kommer ut.


ikväll så blir det uppesittakväll med bingolotto (hoppas jag vinner en bil!!) haha, och ostbricka och så.. MYS! <3


  

älskar dig mamma <3

Av Linda Ljung - 23 december 2010 15:02

just nu i detta ögonblick så sitter jag vid datorn och gör inte ett piss.

men nyss så har jag hjälpt min söta mamma att slå in massa julklappar till mina systrar. fick inte slå in mina av någon konstig anledning??;) haha

Av Linda Ljung - 23 december 2010 15:01

hur söt är inte min syster då!! fick nyss den här (nedanför)  kommentaren av henne :)


 
Sandralj

Sandralj

Onsdag 22 dec 16:20

Linda det finns väl en massa du är bra på! :)
Du är bäst på att vara lillasyster. Du är jätte bra på att vara glad och att få alla i din omgivning glada! Positiv är du bra på att vara, baka kan du, du är givmild, sympatisk, rolig, fantasirik, ja jag kan fortsätta hela dagen med att rabbla saker du är bra på! :P

Av Linda Ljung - 22 december 2010 15:11

hejhej

har nyss kommit hem till mamma och leif nu.. men dom är inte hemma. dom sitter tydligen fast i bollnäs. har hänt massa olyckor där :/

men det märkte ju pappa och jag med. tog 20min att ta sig igenom stan, som i vanliga fall tar max 5min.. så det går ju lite segt i trafiken.


gick upp i ganska bra tid idag. städa, klädde julgranen och julpynta lite..

blev färdig med allt innan vi var tvungna att åka till bollnäs. pappa skulle besikta bilen, den gick igenom. var bara ett fel, en lampa som var sönder eller nått.

efter det åkte vi i alla fall till karlssons och köpte julklapp till tyra (min kusin) blev en liten pyamas med mumin på?? jaa och sen blev det lite mer småsaker som följde med hem också.

och sen skulle vi ut på ica på ren. och det tog ju typ en halvtimme.. men där köpte vi lite saker och jag köpte julklappar. jaa vad kan man köpa på ica?? ;)

men nu är jag som sagt hemma..

tror jag ska göra mig lite mat, och knäppa på en film..


<3

Av Linda Ljung - 22 december 2010 15:07

hm, jadu..

finns inget jag är bra på??

eller jo, slösa bort alla mina pengar  då.. och sen så är ja väl ganska bra på att laga mat :)

jaa det är väl det då!


<3

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards