LindaLjung

Alla inlägg under oktober 2010

Av Linda Ljung - 6 oktober 2010 13:05

hej igen


jaa mitt pluggande går faktis ganska bra :) men måste ringa och intervjua en resturang, och det känns lite jobbigt :/ men när jag har gjort det och gjort rapporten till den så ärjag färdig med allt skulle jag tro. dock så måste jag plugga lite körkort också.. men får se om jag orkar det :P blir väl säkert så att jag kollar på oth istället, heheh. men nu ska jag gå och göra mig lite te, och sen ringa :)


Av Linda Ljung - 6 oktober 2010 11:12

hejhej


mår faktis lite bättre idag, svullnaden har gått ner. så ser inte ut som en hamster längre :D så det blir nog skola i morgon :)

och idag blir det massa plugg och så. har nyss gjort ett reklamblad till vårat projcet. men kan inte göra färdigt det. vet ju inte alls vad våra soppor ska kosta eller nå.

men nu ska jag plugga vidare :)


<33

Av Linda Ljung - 5 oktober 2010 20:46

tjo


gud vad dagarna går segt när man bara är hemma.. har bara sutte vid datan idag. kollat på one tree hill mest.

och nyss fick jag nog, har ju hål i näsan. och hade en skit dålig piercing i näsan, som gör så att jag blöder när jag ska snyta mig. den är så jävla vass. så jag tog nyss ut den, hehe. får väl se om jag ångrar mig eller inte :) men nu känner jag att tröttheten börjar komma mer och mer. så ska proppa i mig massa tabletter och sen lägga mig i sängen och kolla mer på one tree hill :)


Av Linda Ljung - 5 oktober 2010 11:49

hejhej


jaa jag kan ju säga att jag mår sämre idag än igår. har vällt upp ännu mer, så ser ut som en hamster nu. pappa skrattar åt mig varje gång han kollar på mig xD

och natten har inte varit den bästa. vakna typ hundra gånger och gick på toa. och när kl var 4 så hade jag så ont att jag inte kunna sova. så tog en dusch. blev faktis lite bättre. så sen kunna jag sova :)

vakna och hade sjukt om igen.. så nu är en flaska med varmvatten i min bästa vän!

men nu ska jag fråga pappa om han orkar åka och köpa glass eller nått annat gott :D

<3

Av Linda Ljung - 4 oktober 2010 12:20

hejhej


idag när jag gick upp för att göra mig i ordning till skolan så knäde jag mig inte alls bra. men gick till toan och så. och när jag kolla mig i speglen så har jag svälltupp vid käken, och det värker en massa :( så jag blev hemma idag. sitter just nu och snorar som fan, och så käkar jag glass även fast jag fryser, heheh. men får se om jag går till skolan i morgon. kanske bäst att stanna hemma så man inte smittar hela skolan.. men det känns jätte jobbigt att vara hemma från skolan. man missar ju så himla mycket.


<3

 

Av Linda Ljung - 4 oktober 2010 09:35

sandra, charlie, andreas, lillill och lars

   

prästen och charlie

gofisen charlie :)

 

jag och charlie :)

sista bild ni får nu är på en söt theo :)           

Av Linda Ljung - 3 oktober 2010 22:50

hej


ikväll har vi haft filmmys :) hyrde två filmer som vi har kollat på. dom var bra båda två!

första filmen vi kolla på heter "precious", den var bra. dock ganska seg. men jag tycker ändå att man borde kolla på den en gång i alla fall! för att se vilket helvete vissa kan ha. så den får 3/5 cupcakes :)   

och andra heter "brothers" en skit bra film om ni frågar mig! verkligen sevärd. den får 4½ / 5 cupcakes :)   

Av Linda Ljung - 3 oktober 2010 22:36

  

klassfesten :)

    

jenny och jag i skolan :)

  

hanna när vi var i gävle :)

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards