LindaLjung

Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Linda Ljung - 7 oktober 2010 19:33

tjena


gud så fort denna dag har gått. och ändå har jag inte gjort ett piss. typ bara sutte vid datan och bakat muffins. men så kan det ju vara :)

saknar min pojke gör jag också. har ju inte träffat han på över en vecka nu :/

och jag söker någon som vill gå ut och käka med mig i morgon, skulle vara så sjukt mysigt ju!

dock så skulle jag vilja vara 18 så man kan dricka ett glas vin till maten, hihi.. så nu tycker jag tiden kan snabbspolas lite till februari :D


<3

Av Linda Ljung - 7 oktober 2010 13:05

så nu är muffisen färdig.. dom vart goda, men inte så jätte fina. så ni får ingen bild på dom ;P hehehe

nu ska jag skicka in massa bilder att framkalla :D

Av Linda Ljung - 7 oktober 2010 11:18

hejhej


jaa fick ju inte gå till skolan idag.. kände mig as pigg när jag vakna i morse. men när jag klev upp ur sängen så kände jag att jag aldrig skulle ha orkat med skola idag. helt slut i kroppen och ont i hela huvudet :/

så nu håller jag på att baka muffins för att fördriva tiden. sen måste jag ta och plugga! så blir väl att käka massa muffin och plugga, låter ju inte helt fel :)

kommer bilder på muffinsarna sen. hoppas dom blir bra nu då! annars blir jag väl sur och lägger mig framför datan resten av dagen, skulle vara typiskt mig, hehe.

har köpt hostmedecin idag också. så nu jävlar ska jag bli frisk till helgen så jag kan vara med min söta pojkvän :) men måste kolla till muffinsen nu.

bloggar mer sen <3

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards