LindaLjung

Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Linda Ljung - 19 oktober 2010 17:09

DITT LIV

Vad heter du? - Linda Ljung
I mellannamn då? ann och isabelle
Vart bor du? - Bollnäs
Trivs du där? - jadå, men vill flytta härifrån snart :)
Brukar du läsa horoskop? - jaa, om jag har tid :)
Har du körkort? - nej, men övningskör och pluggar till det
Äger du några converseskor? - nej, men måste nog köpa ett par!
Favoritdjur? - KATT :D
Vad spenderar du dina pengar på? - måste nog vara skor ;)
Senaste konserten? - om stormrock räknas?? annars så var det rockweekend för nått år sen :P
Festar du? - jaa, när jag hittar en rolig fest :)
Cider, vin eller öl? - 1.vin 2. cider 3. öl :P

Brukar du bli för full? - nejnej
Antal kuddar i sängen? - 4-5 eller nå.. hade 8 ett tag, men mamma snodde några :(
Kan du baka bullar? - oja ;)
Bläck eller blyerts? - bläck
Mc donald's eller burger king? - burger king
Är du allergisk mot något? - japp, typ gräs och pälsdjur
Äger du ett busskort? -  jaa
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - grön
Vad åt du till frukost? - mackor
Hur ser du ut idag? leggings, en tröja och lite småful i håret för att det regnar ute :P
Nästa mål i ditt liv? - fylla 18 :P hahah
Vad såg du senast på tv? - nån film :P
Hur svarar du i mobilen? - hej eller hallå
Vem ringde du senast? - kristian
Vad sa den du ringde? - hej ?
Antal timmar sömn inatt? - många :D
Sov du ensam? - aa
Vad innehåller din favoritnattmacka? räkor och ägg :D

SENASTE PERSONEN SOM

Sov i din säng: jenny
Såg dig gråta: datan xD
Fick dig att gråta: -kristian
Du delade en drink med: vet inte
Du gick på bio med: kristian
Du gick på stan med: hanna eller nå :)
Skällde på dig: hm, vet inte
Skickade ett e-mail till dig: facebook eller nå

HAR DU NÅGONSIN

Sagt "jag älskar dig" och menat det? jaa
Bråkat med ditt husdjur? hahah, jaa
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? ja
Tar du droger? -nej
Dricker du? - det händer :P
Vem är din bästa vän? - jenny, hanna och rebecka :)
Vad är du mest rädd för? spindlar eller kryp
Vilka kläder sover du i? - trosor
Vart vill du gifta dig? - i en jävligt snygg kyrka :P
Vad hatar du verkligen? - jadu kommer inte på något..
Har du varit kär? - ja
Kör du? - oja ;)
Har du ett jobb? - nej :(
Gillar du att ha folk omkring dig? jaa ibland då
Är du ett hälsofreak? - hahahha, nej


STUFF
Är du ensam nu? - japp, kristian kommer ju aldrig :(
Några piercings/tatueringar? - har bara i öronen nu
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? väldigt dåliga låtar
Vill du gifta dig? - jaa, helst före 30 :P
Vill du ha barn? - jaa


FAVORIT

Rum i huset? - hm, vet inte
Typ av musik? - lyssnar på allt
Månad? - juni/juli


DE SENASTE 48 TIMMARNA

Gråtit? - nej
Köpt någonting? - jaa, skor :D
Varit sjuk? - nej
Sagt "jag älskar dig"? - jaa
Träffat nån ny person? - nej
Saknat någon? - jaa
Kramat någon? - jaa
Kysst någon? - nej


SENASTE

Låt du hörde: kommer inte ihåg
Film du såg: red eye
Mat du åt: enchilada, spett med nå korv och kött, och jasminris, hjortronsalsa, och sallad :)
Människa du slog: kristian kanske??

Senaste stora bussresesan: var nog till sthlm för ett bra tag sen
Senaste långa telefonsamtal: med kristian igår :P
Senaste dusch: förr går :)

Av Linda Ljung - 19 oktober 2010 16:50

hejhej


nu har jag äntligen kommit hem till kristian. har ju inte vare här på en vecka nu. hatar när det går så här lång till mellan varje gång vi träffas!

idag i skolan så har jag serverat.. gitt bra och så. dock så trodde jag att jag bara skulle ha två gäster. men det kom 5 st. gick bra ändå.

sluta runt två nån gång. satt i skolan till tre. sen drog jag ner på stan och sola, så nu är man lite brunare i alla fall :)

sen åkte i alla fall mamma och jag på prix och rusta och handla. köpte ett par skor, så nu är man lycklig igen, hahah.

men nu tycker jag kristian ska ta och komma hem, han är och jobbar för tillfället :/ men han kommer väl snart får jag hoppas!


<3

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards