LindaLjung

Alla inlägg under oktober 2010

Av Linda Ljung - 19 oktober 2010 16:50

hejhej


nu har jag äntligen kommit hem till kristian. har ju inte vare här på en vecka nu. hatar när det går så här lång till mellan varje gång vi träffas!

idag i skolan så har jag serverat.. gitt bra och så. dock så trodde jag att jag bara skulle ha två gäster. men det kom 5 st. gick bra ändå.

sluta runt två nån gång. satt i skolan till tre. sen drog jag ner på stan och sola, så nu är man lite brunare i alla fall :)

sen åkte i alla fall mamma och jag på prix och rusta och handla. köpte ett par skor, så nu är man lycklig igen, hahah.

men nu tycker jag kristian ska ta och komma hem, han är och jobbar för tillfället :/ men han kommer väl snart får jag hoppas!


<3

Av Linda Ljung - 18 oktober 2010 17:54

hejhej


nu har jag äntligen kommit hem :) ligger i soffan just nu. ska snart gå ner och hämta glass, och sen blir det film med pappa. om vi inte åker hem till fredrik och firar han. det är min farbror som fyller år idag, så grattis på han :) men får se hur det blir..

<3

Av Linda Ljung - 18 oktober 2010 09:20

hejhej


nu sitter jag här och väntar på att hanna och ludvig ska komma och hämta mig. ska till skolan. och jag hoppas verkligen att vi slutar tidigt idag!! vill bara hem och lägga mig framför tven och kolla på film :) fast jag ska nog tvinga pappa så jag får köra lite bil också, var ju ett tag sen nu.

men nu ska jag dra


puss

Av Linda Ljung - 17 oktober 2010 18:35

hejhej


nu har vi kommit hem från ljusdal.. var roligt att träffa dom :) och charlie är ju så söt. han försöker käka upp mig tror jag. hade dreggel i hela ansiktet xD efter vi hade vare där, drog vi till sibylla och käka lite :) och nu är vi hemma. har nyss duschat och ska snart gå ner och lata mig i soffan. somnar nog tidigt ikväll!


det funkar ju inte att ladda upp bilder :O

Av Linda Ljung - 17 oktober 2010 12:11

hejhej


idag ska mamma jag och leif åka till ljusdal och hälsa på sandra, andreas och charlie :D

annars så vet jag inte vad som händer idag. men åker nog i alla fall hem till pappa ikväll. men nu ska jag hitta på nått roligare att göra än å sitta här :P


<3

Av Linda Ljung - 16 oktober 2010 15:31

tjena


nu har jag kommit hem från en sväng till bollnäs. var på dollar och så. mamma köpte massa gott till ikväll :)


jag är så jävla trött på allt jävla väntande nu -.-


Av Linda Ljung - 16 oktober 2010 12:23

tjena


i morse åkte jag och hanna till växbo krog. vi ska vara där på apu från v46 - v50 :) kommer bli toppen! vi skulle kolla lite och så nu.

sen vet jag inte riktigt vad som händer idag.. är fedt suget på en vild utekväll. men det verkar som om att det inte blir nå :/ så blir antagligen bara hemma ikväll. men ska ringa runt lite nu och kolla :)


<3


Av Linda Ljung - 15 oktober 2010 16:49

hejhej


vart tvungen att kilva upp skit tidigt i morse för att göra mig i ordning.. eller ja, det var min söta syster som fixade mig idag :)

tog åtta tåget till bollnäs. åkte till skolan för skolfoto, och sen så skulle vi ha svenska. men eftersom vi skulle stå på willys så slapp vi det. fixa alla saker och så vi skulle ha med oss. sen drog vi dit. var inte så jätte mycket folk som smaka. men vi fick i alla fall några beställningar. och det var en skit cool gubbe som beställde massa soppa. han sa att han hade tre älskare, hehe. han kunna ju knappt gå? hur fan orkar man ha sex då?? ^^

drog i alla fall hem vid två. så nu har jag käkat och så. ska snart gå ner och snarka i soffan.


<3


Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards