LindaLjung

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Linda Ljung - 10 oktober 2010 18:47

hej igen.


har inte hänt så mycket sen sist jag bloggade. har legat under täcket och frusit och försökt blir varm genom att sova. men jag somna aldrig :(

så nu sitter jag här och är på dåligt humör. vill att kristian ska komma, men han kan ju såklart inte det. Jag vill flytta till bollnäs nu!!  nån som kan ge mig en lägenhet? (a)

och jag vill börja med mitt liv! sluta skolan, ha egen lägenhet, ett jobb, en bil, mm. så jävla trött på skolan nu. jag vill ha mitt egetföretag och så nu. men det tar väl något år innan jag får det :(


JOBB · LINDA
Av Linda Ljung - 10 oktober 2010 16:27

hejhej


har inte blive nå skrivande nu för att jag har vare hos kristian..

igår åkte vi till arbrå på stormrock, var väl sådär.. ett par bra band i alla fall. fast ljudet sög ju. fick så sjukt ont i huvudet när jag var där inne. man hörde ju knappt vad dom spela, men aja. på kvällen blev det bara massa mys. käka ute och så :) 

och jaa idag har vi varit skit sega båda två.. blev lagomt sur när han sa att han skulle på fotboll vid tre. så jag drog hem. eller jaa mamma, jag och leif åkte och käka.

och nu sitter jag här hemma och har tråkigt och är lite småsur xD

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards