LindaLjung

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Linda Ljung - 13 oktober 2010 17:50

tjena


äntligen är jag hemma. trodde vi skulle få sluta tidigt, men så blev det ju inte. hade massa att fixa med. men nu är nästan allt färdigt. fick i alla fall åka med sena bussen hem. så nyss har jag käkat och nu ligger jag bara och kollar runt på massa olika saker. ska snart ringa kristian och sen kolla på en film :)


<3

Av Linda Ljung - 13 oktober 2010 08:43

hejhej


sitter i skolan just nu.. bara jag och nån borrgubbe här. så jävla tråkigt! men snart kommer väl resten av klassen. vet inte riktigt vad vi ska göra idag. sånt som märks. hoppas vi får sluta tidigare! måste på stan och köpa massa smink och nagellack, hehe.

sen ska jag hem och sova! är ju trött som en jude.

och i morgon så åker jag till ljusdal efter skolan. ska vara med sandra och charlie. och sandra ska klippa och färga mitt hår :) så jag sover där.

och på fredag är det skolfoto, usch! men jag bloggar mer när jag kommer hem. har inget att skriva nu.


<3

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards