LindaLjung

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Linda Ljung - 20 oktober 2010 21:57

GE MIG HELG NU!!!

på fredagen ska nog hanna och jag ha skräckfilmskväll, spännade, så sover där då. och på lördan blir det party :D wiie så jag längtat! och sen på söndagen så ska jag antagligen vara med kristian, om inte han fortfarande lanar då.. han ska nämligen börja lana i morgon tills på lördag. och av tidigare erfärenheter så brukar det bli längre :/ får ju komma dit även fast han lanar, men det suger ju! hur kul är det å sitta och kolla på när någon spelar data då??


<33

Av Linda Ljung - 20 oktober 2010 19:49

hej


jag är verkligen skit trött nu. kommer säkert somna med datan i knät eller nå, hehe.

idag har jag käkat amerikanska pankakor eller ska man säga plättar? till middag i alla fall. det var verkligen skit gott. men kan dock inte kalla det för middag. passar mer som desert eller nå!

så måste nog gå ner och göra mig en macka om ett tag. sen ska jag knäppa på en film och bara mysa.. längtar verkligen inte tills i morgon. usch för skolan! skulle mycket hellre jobba och få massa pengar. men det kommer väl det också :)

idag har jag också framkallat lite bilder. hade gratis frakt från fuji, så lika bra att passa på. förstorade även en bild på charlie som han ska få i doppresent. det jag köpte till han till dopet fick han två av. så jag bytte till ett förstorat kort. kommer nog bli super!

men nu ska jag ner och göra macka och te.

<3


 

Av Linda Ljung - 20 oktober 2010 06:36

hejhej


nu sitter jag här i sängen och gör mig i ordning.. ska snart dra till skolan. och kommer dit en timme för tidigt :/ så sitter väl lite vid datorn där med :D

men måste snabba mig mig.'puss

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards