LindaLjung

Alla inlägg den 24 oktober 2010

<3

Av Linda Ljung - 24 oktober 2010 20:47

tjohej


har nyss kommit hem från min pojk. vi har bara myst i soffan hela dagen/kvällen :) fick även laga mat åt han. han är ju en typisk kille som inte ens kan koka pasta ;) hihi. tur att han har mig i alla fall! men nu ska jag gå och göra lite oboy och mackor, för att det är skit gott. sen blir det film. beck går på tven ikväll. har ju sett typ alla, så tar med mig datan ner och spelar sims samtidigt. sen tror jag att jag går och lägger mig. och jag inte fastnar vid sims då ;)


<3

  

LINDA · MYS
Av Linda Ljung - 24 oktober 2010 14:49

igår fick vi massa så kissimissar. 5 st :D så nu måste jag tjata på mamma att vi ska behålla en, hihi..

nu har jag i alla fall storstädat mitt rum. dock har jag lite saker kvar att göra. men det tar jag när jag kommer hem från kristian ikväll. har även massa plugg att göra. men det orkar jag inte nu.

men nu ska jag åka, skirver mer ikväll :)


  

nån som kan ge mig dom ?? :D


LINDA · SKOR
Av Linda Ljung - 24 oktober 2010 10:55

idag ska jag hem till min pojk :) var ju ett tag sen nu, men jag börjar vänja mig vid att bara träffa han ibland..

men först ska jag städa rumet och fixa med lite små saker. åker väl till han efter två (fick inte komma före :S )


<3

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards