LindaLjung

Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av Linda Ljung - 25 oktober 2010 17:39

Tjobi :)


idag fick vi faktis sluta ganska tidigt. men det var ju bara för att vi var så snabba i köket :D vi fick i alla fall, steka råpotatis, göra en chmpinjonsås (skit god!), och sen fick vi steka snittslar. så den maten får vi i morgon. har ju klassmiddag då. hoppas jag får servera!!

sluta väl vid två eller nå. så tog tre bussen hem. bara jag hemma då, så jag tänkte att jag skulle överraska mamma och leif med middag. så det blev en hemmagjord pizza :)

så nu är jag proppmätt! ska snart gå ner till tven och bara mysa ikväll. orkar inget annat (lat, jag vet)

nyss när vi stog och kolla på kattungarna så tog jag upp en som var trefärgad. och så kolla mamma och leif på den. och dom trodde att den hade tre ögon xD hahahha. dom är nog lite blind ;) men måste ju tjata lite så vi behåller en :D


<3

Av Linda Ljung - 25 oktober 2010 09:39

tjena


sitter i skolan just nu.. börjar om 30 min. ska ha samhälle då, fyy!! hatar det! menmen, får förhoppningsvis sitta vid datan ;) sen har vi lunch, spagetti och köttfärssås. typ 5 gången på två veckor nu. eller jaa den här veckan har ju knappt börjat. men det är ju så jävla gott ändå :D efter lunch vet jag inte vad som händer. och jag hoppas att jag får sluta tidigt idag!! vill bara hem nu (som vanligt när jag är i skolan).

ska nog köra ett zumba pass när jag kommer hem med. om jag nu orkar fixa det, hehe.


<3


  

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards