LindaLjung

Alla inlägg den 29 oktober 2010

Av Linda Ljung - 29 oktober 2010 16:45

hejhej


nu är jag hemma.. blev en tripp till rusta med hanna efter skolan. eller ja det var några från klassen som åkte dit. köpte i alla fall hårspray och en mascara. sen drog vi ner på stan igen. skulle kolla efter vampyttänder som man klistrar på tänderna. men hittade inga :( så får vara något annat i morgon istället. och jag måste nog börja med håret ikväll :o tur att sandra kommer! men nu ska jag plugga lite.. sen ska jag käka smörgåstårta när sandra och alla kommer :D


<33


 

Av Linda Ljung - 29 oktober 2010 12:22

äntligen lov :D


har alldels nyss slutat.. ska snart åka ner på stan med hanna. ska kolla om jag hittar nå vampyrtänder som man klistrar på mina egna tänder :P hehe. sen kommer pappa vid halv två och hämtar mig. ska hem och köra ett zumba pass, och sen ska jag bara lata mig :)

 men nu måste vi springa till bussen..

Av Linda Ljung - 29 oktober 2010 08:27

hej


idag börjar jag halv 11.. men ska ta kvart över 9 bussen. har bara två lektioner idag, så slutar vid ett. ska hämta ut massa tårtor också :) så ikväll ska vi mummsa på smörgåstårta med sandra, lillill, andreas och daniel. och i morgon är det ju halloween :D fan vad kul det ska bli!!


<3

  

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards