LindaLjung

Alla inlägg under april 2011

Av Linda Ljung - 6 april 2011 18:08

tjena


jaa tänker börja med att berätta att jag är sjukt trött idag! tänkte ta sena bussen i morse, eller till och med stanna hemma.. men hade ju riskettan, så kände att det var dumt att komma försent till skolan eftersom jag skulle gå tidigare idag också. så jag körde på gamalt smink idag.. han inte med något annat, snooza i 45 min (a)

men jaa, har inte så mycket att säga om skolan. var som en vanlig skol dag. vid halv ett så gick jag från heden till abe. satt där och lyssna i två och en halv timme. och sen tog jag bussen hem. käkat och så.. blir körkortsplugg nu!

Av Linda Ljung - 6 april 2011 06:57

Godmorgon!!


nu sitter jag här och bara segar. ska snart springa ner till bussen och åka till skolan.. blir inte heldag för mig. ska ju på riskettan, och den börjar vid ett och slutar runt fyra tiden?? så sen ska jag hem och plugga mer körkort och tvätta lite tills på fredag. då blir det tranan med brudarna.. och jaa måste väl ha kläder till på lördag ockå. blir nämligen tranan då också ;) woho vilken kul helg jag har att se fram emot!


men nu ska jag borsta tänderna och sen gå!

Ha en bra dag! <3

Av Linda Ljung - 5 april 2011 22:34

Av Linda Ljung - 5 april 2011 17:00

hejhej!


ja nu sitter jag här och pluggar körkort.. går inte så jätte bra för mig :/ så måste nog läsa massa i boken och så. gah, jag som vill ha körkort nu!! snart ska vi i alla fall käka. och sen ska jag övningssköra hem till mamma.. mycket roligare att köra än att plugga teoretiskt! jaa sen vet jag inte riktigt vad som händer ikväll.. tv elelr nått sånt. jaa kan ju fortsätta  med körkortspluggnignen också!

och i morgon så ska jag på riskettan också. så förhoppningsvis så går allt plugg lite bättre efter det också.

men nu ska vi käka.


ha en bra dag nU!!

Av Linda Ljung - 4 april 2011 20:05

har gjort  om lite på bloggen igen.. vart inte så jätte bra. men det får duga tillsvidare!


  bytte från den

  till den!

Av Linda Ljung - 4 april 2011 19:33

hejhejh!


nu har jag kommit hem till pappa efter hem helmysig helg i ljusdal!

dagen började ju med att jag trampade i hundskit påväg till tåget. lagom sur man blir då! blir så jävla less på alla som inte plockar upp hundskiten efter sina hundar.. ska man ha hund ska man fan plocka upp skiten efter dom också!! visst om hunden skiter i ett dike eller nått sånt. men på en trottoar där massa folk går?? hur fan tänker man då?.. nee usch! jaa sen när jag kommer till bollnäs då, jaa då kommer inte bussen heller. så kom ju typ 30 miin försent till min lektion. jaa men annars så har dagen varit riktigt bra faktis! efter lunch så var vi i köket och skulle provlaga våran bröllopsmeny som vi har satt ihop.. och allt vi gjorde blev toppen! orkar inte skriva va vi gjorde för nått.. men jenny gjorde sorbet och dom blev skit goda. har aldrig smaka sån god sorbet någon gång!!

aja, sluta så jag hann med fyra bussen i alla fall. hem och jaa vände i dörren typ. pappa orka inte laga mat, så vi åkte på venedig i kilafors och käka. pappa käka pizza och jag pasta. och det var skit god! och jag fick hur mycket mat som hellst.. åt typ helften som höll jag på att spy ;P


jaa så har min dag sett ut.. hur har eran sett ut??


  hannas förrätt!! :)

  min goda mat!

Av Linda Ljung - 3 april 2011 17:39

tjena


nu springer sandra runt här med damsugaren och damsuger.. charlie står och busar vid bordet. och jag ja sitter här och bloggar. har inte så mycket att skriva om igentligen.. men nått borde jag ju kunna klämma fram åt er ;)

jaa annars så har vi bara varit hemma idag.. ska kanske gå och kolla på coop om vi hittar nått roligt att köpa. och jag stannar nog en till natt här.. får ju tågsällskap i morgon med. åå ikväll blir det väl film, och sen sägen i bra tid!

jaa och nu tog det helt stopp.. så ni får ha det så bra så länge! :)

Av Linda Ljung - 2 april 2011 20:48

hejhej


igår blev det ganska så sent för sandra och mig.. efter vi kollar på burlesque så kolla vi på Letters to Juliet, en ganska så små mysig film! men ganska så seg var den.. men jag tycker ändå att den är värd att titta på!

idag har vi varit sega och bara tagit det lungt typ.. sandra klippte mig, och sen tänkte vi gå till dollar. men klockan var alldels för mycket och dom skulle stänga om en liten stund bara. så vi stanna hemma istället. har väl blivit mest tvspels spel för min del! vi spran och en sväng till coop och handla lite gotta till ikväll.. blev mjukost, kex och kakor. så det ska vi käka framför en film nu. eller jaa det blir väl några filmer! :)


Tack syster för klippningen!! <3

   

gårdagens filmer..

 

och nu blir det den här :)

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards