LindaLjung

Alla inlägg den 9 april 2011

Av Linda Ljung - 9 april 2011 19:51

hejhej!


var ju party igår.. och det var riktigt kul före. men tranan var inte alls lika rolig!! höll inte på att komma in heller ^^ vakten tyckte att jag skulle gå ett varv, så jag gjorde de. och sen fråga han hur jag mådde och då sa jag att jag mådde mycket bättr, så då släppte han in mig xD.. inne där var det packat med folk och inte så jätte roligt.. eller jaa mot slutet blev det roligare!

idag har jag varit lite seg, men inte bakis.. och jag skulle ju egntligen på krogen ikväll också. men har ju inga pengar :/ så jag blir hemma framför tven med jordgubbar, mumms! jaa och idag har mamma och jag varit och hälsat på mormor i bollnäs. vi fika lite och sen gick vi till morfars grav och kolla lite. och sen kolla vi lite i mormor förråd, och där fanns två barstolar som jag fick ta och även en elvissp. jaa och nu ikväll har vi lagat mat och nu blir det filmmys!


     titta va gott!! :D

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards