LindaLjung

Alla inlägg den 11 april 2011

Av Linda Ljung - 11 april 2011 20:58

hejhej


jaa idag är det måndag.. och sen tog det stopp! me idag har jag i alla fall varit i skolan och lagat lite mat och så. sluta runt tre tiden och då kom pappa och hämta mig. vi åkte å handla lite mat. sen körde jag hem, i trafiklyserna och allt :) gick ganska bra faktis.. jaa vi kom hem å käka sen blev det en promenad med pappa. när vi kom hem så ringde stefan och sa att han kört fast med bilen, så vi åkte dit.. och jaa nu har jag kört en automat för första gången i mitt liv också^^ dom fick ju putta på medans jag satt i bilen och backa. jaa efter det så åkte vi hem till tommy och fika med rebecka som hade gjort en tuppkaka. och nu har vi kommit hem och ska kolla på film.


Godnatt!

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards