LindaLjung

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Linda Ljung - 7 april 2011 21:16

Tjena! Sitter här i soffan och fipplar med min nya mobil nu. Går väl ganska bra och så. Fast batteriet verkar inte så jätte bra :-/ men det kanske blir bättre med tiden. Ja har väl inte så mycket mer att skriva! Skulle mest testa hur det var att blogga från mobilen.. Men godnatt då!

Av Linda Ljung - 7 april 2011 17:49

hejhej!


nu har jag gjort helg. och det känns sjukt skönt!! Idag boka jag min första körning med abe också. Är redan nervös för den ^^  jaa annas så har jag inte gjort så mycket idag. skola bara. eller jo, jag har ju hämtat min nya mobil :D den sitter just nu på laddning. men snart ska den väl vara färdig skulle jag tro.

ikväll händer det inte så mycket, blir väl tv och så. och jaa hålla på med mobilen också såklart.

aja har ju inge vettigt att skriva. så jag slutar här!


ha en bra kväll!! <3


 

   

fick paket igår från tradera. och det var det här snygga halsbandet som jag vann :)

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards