LindaLjung

Alla inlägg under april 2011

Av Linda Ljung - 24 april 2011 11:29

igår jobba jag hela dagen på växbokrog..

gick skit bra! Har dock lite ont i vänster arm idag.

blir ju rätt så många lunga lyft, så jag har inte sovit så mycket inatt.

Men idag ska jag jobba mer. börjar vid tre och slutar runt 9 tiden,

kanske 8 om jag har tur.

Men nu ska jag gå och sno mammas mobil så jag kan smsa med Jenny

som är i härliga Spanien..


ha en bra dag!

JOBB · LINDA
Av Linda Ljung - 22 april 2011 19:03

hejhej


nu har jag kommit hem från ljusdal.. Idag har vi städat, lagat mat å så. Mamma och leif kom dit å käka dom med. så fick åka med dom hem :) eller jaa jag körde hem. nu ska jag kanske gå ut på en promenad med mamma och sen blir det tven resten av kvällen.. i morgon ska jag jobba. och sen blir det lite grillfest här hemma på kvällen. så det kommer nog bli en toppen dag!! på söndag funderar jag på om jag ska gå på tranan om någon är på?? skulle vara kul ju! annars så kör jag på onsdag! :D Och jaa resten av lovet tänker jag plugga körkort! så jag klarar det när det väl gäller. är ju inte så långt kvar nu :)


<33

Av Linda Ljung - 21 april 2011 10:37

hejhej


idag ska jag ut och käka med farmor, farfar och pappa :) ska bli trevligt! och sen ikväll kommer sandra, andreas och charlie hit. vi ska käka smörgåstårta som pappa har köpt från skolan. jaa så ser min dag ut! får se om jag åker med till ljusdal ikväll.. mamma och leif ska dit i morgon, så kan ju åka hem med dom :) aja vi får se hur det blir! har inte pratat med sandra än heller.. men nu ska jag göra mig i ordning å så..


ha en bra dag!! <

Av Linda Ljung - 20 april 2011 20:21

hejhej..


nu har jag äntligen kommit hem efter en ganska så tråkig dag på coop i bollnäs.. trodde att det skulle vara mycket roligare!! menmen, gick väl bra än då antar jag. Pappa kom och hämta mig så körde jag hem. åkte förbi nå fula jävlar också.. dom börja applodera för att jag fick motorstopp. Tror aldrig att dom där pundarna kommer att få körkort! haha.. blev ju lite smått irriterad ^^ men nu är jag hem kommen och ska kolla på film med pappsen.. tydligen så blev det king kong.. en bra film att somna till ;)


Av Linda Ljung - 19 april 2011 19:30

hejhej


nu ligger jag här helt slut i soffan och käkar godis.. pappa sitter nere och pratar med tommy som är här och hälsar på.. Idag hade vi servering i skolan. gick skit bra å så! När vi slutat så stanna vi kvar i skolan och fixa med lite grejer till i morgon.. ska ju stå på prix och laga mat som man får provsmaka på då. jaa men i alla fall. jag hann ju inte med bussen hem då.. så pappa kom och hämta mig, och jag körde hem såklart!! jaa och sen har vi grillat och nu skulle jag plugga körkort, men jag orkar inte. har läst lite i en bok å så bara. men nu blir det vampires diaries och kanske sova lite :)


<3

Av Linda Ljung - 18 april 2011 21:32

hejhej


nu sitter jag här i soffan hemma hos pappa.. och vad kan jag säga om dagen? joo den har varit helt okej! hade ju prov å så i skolan.. gick ganska bra tror jag :) och sen hämta pappa mig och jag övningskörde fram och tillbaka till ljusdal. hälsa på sandra, andreas och charlie där.. fick lite fika och sen åkte vi hem. på vägen hem så åkte vi å handla mat på prix. och sen hem och käka.. jaa å sen har det blivit lite mer övningskörning, åkte och tanka å så.  nu sitter vi och kollar på film. och efter det blir det sängen :)


Godnatt!!


 

min buspojk!! <3

Av Linda Ljung - 17 april 2011 18:10

Tjo!


nu har jag nyss kommit hem från mina andra promenad idag. tummen upp för mig! Nu ska jag ner och duscha och sen blir det middag och tv. måste även kolla upp vad vi har på provet vi ska ha i morgon.. så detta får bli mitt sista inlägg för idag!


<3

Av Linda Ljung - 17 april 2011 13:24

hejhej


ja idag är det söndag.. har inget inplanerat. ska ta dagen som den kommer! ska snart ut på en promenad med syster, mamma och charlie. jaa det är väl det som kommer att hända idag.. men nu ska jag gå och vara social med min familj!


ha en bra dag i det fina vädret!! <3

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards