LindaLjung

Alla inlägg den 1 april 2011

Av Linda Ljung - 1 april 2011 23:57

hejhej


nu sitter jag här i ljusdal hos sandra.. vi har nyss kikat på en film. Burlesque; den var faktis ganska så bra! :) så den tycker jag att ni ska kolla på nu! vi har inte gjort så mycket idag heller. bara segat här hemma. Jaa det är ju första april idag också. Har ni blivit nå aprillad?? eller har ni aprillat någon? Jag aprilla min mamma. lura henna att jag var gravid och hon gick på det!!

J; Mamma jag tror jag är gravid.. har inte haft min mens på två månader nu :o

M: Är det sant?

J: Jaa du ska bli mormor igen!

och då ringer mamma.. men kan inte svara för jag skrattar så mycket..

J: kan inte svara just nu!

M: Ring när du kan kramen

så jag ringer upp henne om ett tag.. Leif sitter och bakgrunden och skrattar, han fatta att det var ett aprilskämt. men mamma gick på det helt och hållet.. hon sa att jag var tvungen att gå å kolla mig och allt.. men sen sa jag att det var ett april skämt.. aa kanske inte låter så jätte kul. men det kan jag lova att det var!!  HAHA min söta mamma <3

elf

Av Linda Ljung - 1 april 2011 10:01

hejhej


idag börjar jag vid elva. så nu har jag haft god tid pöå mig att sminka mig och så.. har tagit lite bilder på hur elf sminket blev och så. har ju sagt att jag skulle göra det! men det är inte så jätte bra bilder, har tagit dom med mobilen bara. men dom får allt duga! nu ska jag klä påå mig och fixa håret lite. sen övningskör jag nog till skolan.

efter skolan så drar jag i alla fall till ljusdal och är med syster, charlie och kanske andreas ikväll.. ska bli kul! och syster ska klippa mig och så också :) kanska ska färga håret? funderar starkt på rött! men så måste jag färga mitt hår ljusare först. men aja, vi får se hur det blir!


ha en bra dag nu!


 

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards