LindaLjung

Alla inlägg den 15 april 2011

Av Linda Ljung - 15 april 2011 18:37

hejhej


jaa har inte så mycket att skriva om idag.. var till skolan en sväng, men fick sluta lika fort som jag kom dit. var ju färdig med uppgiften som skulle in idag. Sa hejdå till jenny och så. hon åker ju till spanien inatt. Är så sjukt avudsjuk! vill också åka utomlands!! men det kommer väl efter sommarn när jag har lite pengar. jaa men åkte i alla fall ner på stan och träffa syster. och sen kom andreas och hämta upp oss, så åkte vi hem hit till pappa, och ikväll har vi grillat och myst. å nu blir det film å så. kanske somnar en stund i soffan.. man blir ganska trött av barn, i alla fall av charlie som är så busig ;)


jaa men nu blir det film då!! Godnatt tror jag <3


 

Av Linda Ljung - 15 april 2011 08:29

tjena!


nu sitte jag här i sängen med syster.. jag har nyss sminkat mig och hon håller på att sminka sig. idag blir det skolan.. börjar halv 11 och slutar ett.. vet inte riktigt vad vi ska göra i skolan. är färdig med det som skulle in idag, så har ingen aning.

men nu ska jag fortsätta göra mig i ordning!


ha en bra dag!

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards