LindaLjung

Alla inlägg den 24 april 2011

Av Linda Ljung - 24 april 2011 23:26

Nu sitter jag här igen.

ska snart ta och krypa ner i sängen och kolla på film.

Idag har jag jobbat. och det har gått riktigt bra.

dock lite stressigt ibland. men jag tror att det kommer att bli en toppen sommar på växbokrog!

fick lite dricks idag med. 580kr på två dagar är ganska bra va??

Nyss prata jag med jennypenny och mathilda i telefon också.

dom är nere i spanien och har det bra å jobbar massa!

men jaa, nu blir det som sagt film!


Godnatt!


jaa nu har jag ju lov i en vecka också!! Sköööönt! <3

JOBB · LINDA
Av Linda Ljung - 24 april 2011 11:29

igår jobba jag hela dagen på växbokrog..

gick skit bra! Har dock lite ont i vänster arm idag.

blir ju rätt så många lunga lyft, så jag har inte sovit så mycket inatt.

Men idag ska jag jobba mer. börjar vid tre och slutar runt 9 tiden,

kanske 8 om jag har tur.

Men nu ska jag gå och sno mammas mobil så jag kan smsa med Jenny

som är i härliga Spanien..


ha en bra dag!

JOBB · LINDA

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards