LindaLjung

Alla inlägg under november 2010

Av Linda Ljung - 24 november 2010 15:04

hejhej


 var ju till tandläkarn igår. gick bra, hade inga hål eller så :) sa också att jag vilja fixa till mina undertänder, men det får jag såklart inte.. dom är ju inte jätte sne, men hade dom varit spikraka hade det vare mycket bättre!! hehe. åke i alla fall hem till kristian efter tandläkarbesöket. vi myste på hela dagen. spela fifa (skit kul!! måste fixa det till min dator!) och så. och på kvällen så åkte vi på bio, harry potter. den var ganska bra faktis. längtar tills andra delen kommer ut.

och sen åkte vi hem och kolla på mer film. somna väl vid elva, men vakna vid två och var pigg :s.. och jaa idag har det inte hänt så mycket. kristian är uppe och tar bort ett golv, och jag ligger här nere i hans rum bara. tror jag ska åka hem snart. kristian ska ju vara med wille om ett tag..


<33

Av Linda Ljung - 22 november 2010 17:13

hejhej


sitter i ljusdal nu :) ska snart ta tåget hem. så ikväll blir det massa one tree hill och så. dock så måste jag lägga mig ganska tidigt. ska upp till tandläkarn i morgon :/ sen ska jag hem till kristian och mysa. och så blir det bio på kvällen :D


<3

Av Linda Ljung - 21 november 2010 22:43

hejhej


sitter i ljusdal hos syster, andreas och charlie.. var inte meningen att jag skulle stanna här, men det blev så ändå :) så har lagat lite mat och så till oss, busat lite mer charlie och bara tage det lugnt. just nu så sitter vi och kollar på saw 6. eller jaa jag kollar inte så mycket just nu.

i morgon blir det mysdag med syster, får se vad vi hittar på. men det blir väl massa film skulle jag kunna tro :)

i veckan ska jag på bio också.. den nya harry potter. ska gå med min pojk, MYS!

men nu ska jag käka glass och varma hallon. bloggar mer i morgon eller senare ikväll.


<3

  sötare unge får man leta efter!! :) <3

LINDA · MYS
Av Linda Ljung - 20 november 2010 22:49

sitter och kollar på massa smycken och skor jag vill ha :)


               

             

åh, jag är helt förälskad i allt! hade jag haft pengar så hade jag köpt allt!! :D

Av Linda Ljung - 20 november 2010 19:05

godkväll


nu ligger jag i soffan hemma hos pappa :)

ska snart gå ner och hämta mina ostkrokar och julmust som jag köpte i bollnäs. vi var ju tvunga att handla till mormor. hon har fått ryggskott så hon kan inte göra det själv. fick smörgåstårta när vi kom hem till henne, MUMMS! och sen på vägen hem stanna vi på max och käka. var ju inte speciellt hungrig.. hehe. men nu ska jag kolla på film med pappa :)


Av Linda Ljung - 20 november 2010 13:20

hej


äntligen lördag!! nu är jag ledig fram tills nästa fredag :D så ska nog hitta på massa roligt fram tills dess.

idag ska jag till lidl och köpa ostkrokar! och sen vet jag inte riktigt vad som händer. men ska hem till pappa i alla fall :) och i morgon ska jag nog till ljusdal en sväng med mamma och leif. och under veckan ska jag nog till ljusdal nån mer gång, och så ska jag såklart vara med min pojkvän! hinna träffa jenny skulle också vara roligt :)


<3

Av Linda Ljung - 19 november 2010 12:53

Av Linda Ljung - 18 november 2010 21:42

hejhej


TORSDAG idag :D skönt! snart helg ju. dock så jobbar jag kväll i morgon, men sköt med massa sovmorgon ju! :D

idag har jag skalat massa ägg, gjort rabarberpaj och cheesecake. måste nog ta och göra en cheesecake hemma nått tag! om jag nu inte får äta den där :P

fick i alla fall sluta tidigare idag. så kristian kom hem till mig när jag hade slutat. stog och laga mat då. tänkte att jag skulle vara lite snäll på mamma idag, så hon slapp det :)

sen har bara jag och kristian mys på massa. haft lite "krig" och så, hehe.

men nu ska jag gå och lägga mig i sängen och kolla på one tree hill! har blivit helt besatt av det nu igen (a) men bloggar massa i morgon istället!


Godnatt <3

  

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards