LindaLjung

Alla inlägg den 9 november 2010

Av Linda Ljung - 9 november 2010 22:04

hejhej


det är värsta snöstormen ute nu ;o äntligen kommer det lite snö!! hoppas på mycket snö i vinter, så man kan åka mycket skoter!

ikväll har jag inte gjort så mycket.. kollat på film och sutte vid datorn bara. skulle vilja vara med min pojkvän, men han är sjuk :( aja, ska väl ta och sova eller nå då.


Godnatt!


 

får se om jag tar mig till bussen i morgon då ;p

Av Linda Ljung - 9 november 2010 21:53

lägger upp lite bilder från igår.. kanske inte så stor skillnad från igår, men aja..


 

vi gjorde tre olika soppor igår, räksoppa, linssoppa och cremesoppa??

   

jävlar vilken snygg lugg man har xD

 

boris ;P

 

smög in på toan i skolan och knäppte egobild.

         

Av Linda Ljung - 9 november 2010 18:54

ligger och kollar på film med pappa nu.. och det låter som om at huset ska blåsa bort :o men som tur e så gör det inte det ? ligger i alla fall nerbäddad här i soffan :)

idag i skolan så hade vi resturangen öppen.. hade tre bord? så sprang runt som en galning, men det gick ganska bra i alla fall, fast dom fick vänta lite. men det gjorde inget tror jag ?  heheh.. det var ju inte precis mitt fel :P

och jag skulle ju igentligen till sjukhustet idag.. men har ju blivit lite förkyld så det gick ju inte. tog tre bussen hem, sen har jag lagat mat och duschat så nu ligger jag nermyst i soffan som sagt.

  förrätten: skagencanapé

 

varmrätt: kycklingfilé med rojo mjoj

  varmrätt: fisk med tomat- och paprika sås och pressad potatis

 

köttfärsbiff som va lindad med nån skincka och till det rotftukter och nån sås

 

passionsfruktmousse med vitchoklad

           

Av Linda Ljung - 9 november 2010 06:31

hejhej


nu sitter jag och gör mig i ordning till skolan.. dock så skulle jag vilja vara hemma idag!! så sjukt trött. men aja, måste ju tänka på betygen. sak till sjkhuset idag också. men jag hittar inte pappret. så måste ringa mamma och kolla om hon hittar det..


Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards