LindaLjung

Alla inlägg den 1 november 2010

Av Linda Ljung - 1 november 2010 18:27

hej


nu är jag hemma igen. eller ja har varit det ett tag. har ätit och rakat bena till ikväll :P

så nu hoppas jag på en toppenkväll i relaxen med alla brudar!! sen drar vi vidare på annat. och jag kommer sova hos jenny inatt. så ring om ni vill nått :D


<3

Av Linda Ljung - 1 november 2010 14:20

hejhej


sitter i ljusdal just nu.. trodde att jag skulle åka hem vid tre tiden.. men hade tydligen kollat fel. så tåget går vid fyra istället. men det gör inget, får ju vara med sandra och charlie lite mer :) nu sitter vi alla fall och kollar på film. och har typ nyss käkat.


<33


     

Av Linda Ljung - 1 november 2010 09:15

godmorgon


nu har jag vaknat och käkat frukost.. har även bestämmt att nu blir det inga mer onyttigheter på ett bra tag!

så här ser dagen ut:

fixa mig mig de saker som jag har här hemma (har ju allt i ljusdal)

så måste åka dit och hämta dom sen.

sen måste jag hem och göra mig i ordning, packa och så.

och ikväll blir det relaxen på kilaforsbadhus med massa folk ;D


gud vilka tråkiga inlägg jag gör nu.. inga bilder eller nått.

<3

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards