LindaLjung

Alla inlägg den 7 november 2010

Av Linda Ljung - 7 november 2010 15:50

hej


idag är ingen bra dag! är trött och har skit ont i nacken och ryggen.. tror det kan bero på att jag satt i en massagestol igår, man kunna ju inte riktigt slappna av, det var ju första gången. och så måste jag verkligen plugga också! men jag orkar inte.. jag orkar inte gå tillbaka till skolan nu.. vill ha mer lov! men går ju bara en vecka nu, sen är det apu fram till jul :D och jag kommer vara ledig varje måndag. hur skönt är inte det då?? eller ja, det beror ju på om jag inte jobbar helg då. men nu ska jag ta tag i pluggandet så jag inte får massa skäll i morgon.. skäll och skäll, får nog snarare en IGvarning :o


Av Linda Ljung - 7 november 2010 01:51

hejhej


 har nyss kommit hem från camilla och tobbe nu.. har haft en riktigt trevlig kväll! fick massa god mat och så. sen satt vi bara och babbla en massa :)

snart ska jag gå och krypa ner i sängen igen.. har redan gjort det en gång, men var ju tvungen att kolla fb innan jag somna, hehe.


Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards