LindaLjung

Alla inlägg den 2 november 2010

Av Linda Ljung - 2 november 2010 19:30

bajs vad trött jag är och klockan är bara halv 8.. så det får nog bli massa film ikväll!

och jag har inget mer att skriva nu.. så det kommer upp lite bilder istället :)


   

hahaha, kolla jenny! hon ser ut som en liten unge ^^

  från klassmiddan :)

 

hanna igår på relaxen :)

 

min outfit på halloween ;)

Av Linda Ljung - 2 november 2010 15:55

hej


fan vilken toppenkväll det blev igår.. skit mysigt och roligt att bada. så vi ska nog göra om det igen :D efter badet drog vi hem till frida i bollnäs. satt där ett tag och röktevattenpipa och körde nån lek.. dock så var alla ganska trötta, så drog hem till jenny ganska tidigt. somna på direkten.

och idag har jag varit hem till framor och farfar och firat farmor. GRATTIS :) pappa och jag har också käkat pizza. så nu ligger jag här hemma i soffan och spyr av mättnad. och ont i foten har jag också. vred den på nått konstigt vis igår. så kan ju knappt gå på den idag..


<3


     

LINDA · MUSIK · MYS · PARTY

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards