LindaLjung

Alla inlägg den 3 november 2010

Av Linda Ljung - 3 november 2010 15:25

hej.. det var ju ett tag sen jag skrev om film nu.. och jag har ju hunni kolla på några sen sist..


Dear John: skit bra film, ett måste att kolla på! grät gjorde jag också. så gillar ni gråtfilmer så måste man se den!! den får 4/5 cupcakes

 


we were sodiers: också en skit bra film! gillar man krigsfilmer så är den ett måste!! den får också 4/5 cupcakes.

 

The lizzie mcguire movie: gillar man tjej filmer så kan jag rekomendera den! den är lite små rolig och så.. dock så får den bara 3/5 cupcakes.

 


jag älskar att se film.. så kommentera om ni vet nån bra :)


Av Linda Ljung - 3 november 2010 09:53

hejhej


nu ligger jag i soffan. har nyss käkat frukost.. vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag. men det blir nog en promenad i alla fall :) om det nu inte regnar ute! aja, det blir zumba eller promenad i alla fall.

jag skulle vilja vara med min pojkvän idag också.. men vet inte om jag har nån skjuts :/

och jag har inga pengar på mobilen heller.. dom tog slut igår när jag prata med kristian.

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards