LindaLjung

Alla inlägg under november 2010

Av Linda Ljung - 27 november 2010 11:07

jaa eftersom jag nyss vaknat så har jag inte hunne ätit annat en frukost.

och den bestog av, två mackor med ost, varm oboy och en clemetin :) och sen idag så blir det väl lite julmat skulle jag kunna tro. får fylla i mer sen när jag kommit hem från praktiken då har jag nog ätit lite mer i alla fall :P



jag ska nog börja knäppa en bild till allt jag lägger upp :P

Av Linda Ljung - 26 november 2010 10:26

Min mamma heter Marita Svensk hon föddes i bollnäs?? 1964 12 23. så hon är alltså född dagen före julafton. hon är uppvuxen i bollnäs med sina två systrar och sin bror.

pappa träffa hon genom sin bästa vän gunilla. men dom är skilda nu.

Mamma är den bästa mamma man kan ha!! vet inte riktigt vad jag skulle ha gjort utan henne. hon finns alltid där om det är något. och jag kan prata med henne om allt.

just nu bor mamma i Rengsjö med sin gubbe Leif.

 

haha min söt mamma ;)


Min pappa heter Benny Ljung, han föddes i bollnäs? 1966 06 03. han är uppvuxen i kilafors med sina sex bröder. Mamma träffa han genom sin bror tror jag. dock är dom skilda nu.

Pappa är den bästa pappan man kan ha!! finns ingen som är bättre än han! man vet att man kan lita på han till 110% han finns alltid där för mig och mina systrar.

Pappa bor i segersta i ett rött litet hus.

 

jaa det var mina föräldrar det :)

Av Linda Ljung - 26 november 2010 00:18

Av Linda Ljung - 25 november 2010 21:32

hejhej


jaahapp då vart det kväll igen då.. gud vad dagarna rinner iväg. i morgon ska man jobba igen då. tror det är fullsatt, så det är nog lite roligare än förra gången :)

jaa annars idag har det inte hänt så mycket. var hem till farmor och farfar en sväng. fick en pepparkaksdeg, så har bakat pepparkakor ikväll. kommer bilder sen!

jag har även fixat fifa 11 idag. men får inte igång det, måste ringa kristian och fråga hur jag ska göra ;p


 

Av Linda Ljung - 25 november 2010 12:01

Godmorgon


ligger i sängen.. har nsyss käkat frukost och nu måste jag plugga :/ vill inte, orkar inte!

men ska i alla fall försöka bli färdig med allt idag!

och jag har inget mer att skriva nu.. haha roligt inlägg! jag brukar oftast strunt i att lägga upp sånna här inlägg. men ska nog börja göra det ändå ;D

Av Linda Ljung - 25 november 2010 11:48

jaa min fösta kille hade jag när jag gick i ettan eller förskolan. han hette Sebastian och vi var tillsammans i två år. jag kan dock säga att jag inte kan kalla det för min fösta kärlek. för vad visste jag om kärlek då?

sen har man ju träffat några killar som man har gillat och så. men min fösta kärlek är den jag har nu men min pojkvän kristian.

<3


 

Av Linda Ljung - 24 november 2010 15:31

haha vad fan ska man skriva här då??


jag heter Linda Ljung, mitt fullständiga namn är Ann Linda Isabelle Ljung. Har inte ärft nå namn eller så. det är bara namn som mamma och pappa har hittat på.

Jag föddes på bollnäs bb 1993 02 20 på kvällen nån gång. mamma och pappa var helt säkra på att jag skulle vara en kille när jag föddes, dom hade redan bestämt att jag skulle heta marcus. man så fel dom hade. det blev en liten Linda. Linda fick jag heta för att jag var så liten när jag föddes. Dom tyckte väl att Linda lät litet och gulligt.

Och man kan väl säga att jag är lite av en livsnjutare. som lite så klädde jag av mig helt naken och hämta en handduk och la mig på golvet och vänta på att mamma skulle massera mig. och nu idag älskar jag att bli killad på ryggen!


Jag har två systrar, sandra och emelie. men dom får ni höra mer om sen. det är lika om mina föräldrar.


just nu går jag på hotell och resturan programet i bollnäs på torsbergsskolan. och jag kan säga att jag har valt ett rätt i alla fall. matlagning är något som jag vill jobba med i framtiden! helst av allt så skulle jag vilja starta ett egetföretag.


ja men nu kommer jag inte på nått mer att skriva om mig.. och det blir så lågt för er att läsa.


 

Av Linda Ljung - 24 november 2010 15:27

Hittade den här listan på en blogg. så nu tänker jag anta 30-dagars utmaningen. så nu kommer jag ha nått att skriva om. så nu kanske det blir lite roligare att läsa min blogg :)

så jag tänker börja idag!


• Dag 1 – Presentera mig själv. 
• Dag 2 – Min första kärlek.
• Dag 3 – Mina föräldrar.
• Dag 4 – Det här åt jag idag.
• Dag 5 – Vad är kärlek.
• Dag 6 – Min dag.
• Dag 7 – Min bästa vän.
• Dag 8 – Ett ögonblick.
• Dag 9 – Min tro.
• Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
• Dag 11 – Mina syskon.
• Dag 12 – I min handväska.
• Dag 13 – Den här veckan.
• Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
• Dag 15 – Mina drömmar.
• Dag 16 – Min första kyss.
• Dag 17 – Mitt favoritminne.
• Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
• Dag 19 – Detta ångrar jag.
• Dag 20 – Den här månaden.
• Dag 21 – Ett annat ögonblick.
• Dag 22 – Det här upprör mig.
• Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
• Dag 24 – Det här får mig att gråta.
• Dag 25 – En första. 
• Dag 26 – Mina rädslor.
• Dag 27 – Min favoritplats. 
• Dag 28 – Det här saknar jag.
• Dag 29 – Mina ambitioner.
• Dag 30 – Ett sista ögonblick.

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards