LindaLjung

Alla inlägg den 31 maj 2011

Av Linda Ljung - 31 maj 2011 15:10

är så sjukt jävla trött idag.

men det har ju inte blivit så mycket sömn i helgen heller.. på lördagen låg jag väl vaken till tre halv fyra. och sen gick jag upp med charlie vid 7.

Och i morse så var jag ju tvungen att gå upp för att åka och övningsköra.. glad att jag tog bort mig lektion jag hade i morgon klockan 7! hade aldrig orkat med det. så i morgon ska jag sova ut som fan, så att jag orkar med att parta hela natten :D

jaa men idag då, pappa kom och hämta mig i bollnäs efter jag hade kört. skulle ta kortet till körkortet. och jag kan ju säga att det inte blev så bra :/ men det får väl duga då! och sen köpte jag leggings till i morgon. vi har även varit till söderhamn och varit på öb. där köpte vi vingrejjs. så nu har vi gjort eget vin. eller jaa det är väl inte färdigt förens om 7 dagar.  så det är bara hoppas på att det är gott!!


men ska kolla på desperata hemma fruar nu! ;)


Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards