LindaLjung

Alla inlägg den 19 maj 2011

Av Linda Ljung - 19 maj 2011 22:04

fy fan vilken bra dag jag har haft idag!!

hade sovmorgon till halv 12.

då åkte vi ut på långnäs på matmässa.

vi stog och bjöd på mjukkaka och saft. det var kanske inte så jätte roligt. men vi stog inte där så mycket. vi spring mest runt och kolla på alla andra som var där och bjöd på massa gott. så jaa fick i mig en hel del gott idag! ;)

och jag har brutit min diet idag.. men det kan man väl få göra en dag i alla fall??

men dagen har i alla fall varit toppen. och jag har haft skit kul! så det tackar jag för :)

ikväll har det inte hänt så mycket. ska snart hoppa in i duschen innan jag lägger mig och sover.


i morgon är det skolan som gäller. och sen ska jag åka och hämta charliefis i ljusdal hos syster. ska ha han hela helgen :)


<3

   


Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards