LindaLjung

Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Linda Ljung - 24 maj 2011 17:31

jaa nu var det kväller..

idag har jag varit i bollnäs nästan hela dagen. kört massa bil. och det har gått riktigt bra om jag får säga det själv :) i morgon ska vi träna på att parkera. fickparkera och så, hur fan ska det gå då?? :o men jaa det återstår å se! har inte allt så mycket kvar på körkortet nu, och det är ju inte så lång tid heller.

jaa har inte så mycket mer att säga.. vet inte riktigt vad som händer ikväll. måste kab plugga körkort!! men jaa vi får se hur det blir med det.. Man kanske ska baka nått gott till pappa?? men då blir ju jag också sugen :/ suck!

så jag får väl sitta inne framför datan då.. går ju inte att gå ut i det här vädret. då blåser man ju omkull..


<33

Av Linda Ljung - 24 maj 2011 09:51

hejhej


nu ska jag snart klä på mig.. ska snart åka och övningsköra lite på abe. hoppas det går bra nu då! min intensiv vecka börjar ju idag. eller jaa det är ju inte bara en vecka^^

Jag är i alla fall hemma från skolan idag. Är lite snorig och så ska jag ju köra. och vi är i köket i skolan så det kändes onödigt att gå i skolan då.

i morgon blir det inte heller skola för mig. då är det nått annat som händer ;)


men måste klä på mig nu!

hörs sen <3

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards