LindaLjung

Alla inlägg den 14 maj 2011

Av Linda Ljung - 14 maj 2011 18:01

ja nu var man fixad då för kvällen!

nu inväntar vi folk.

tror det ska komma runt 16 personer hit??

kommer bli fult med folk överrallt.

men det är ju kul det med :)

Annars har det inte hänt så mycket idag.

varit seg. och det blev ingen promenad för oss.

vädret är ju inte det bästa :/

aja, nu har jag inte tid till det här.


ha en toppen kväll nu!! :)



Av Linda Ljung - 14 maj 2011 11:16

godmorgon!


blev inte så mycket bloggande igår.

hade inte så mycket tid.

och jag orkade inte.


igår så käka vi tårta för leif har fyllt år.

mormor, camilla och tobbe kom.

blev massa prat å så, mysigt!

jaa och resten av dagen så tog jag det lungt bara.

var till bollnäs och hämta mormor å handla lite.

sov en timme för jag var så trött.

och sen så kom ju dom vid sex.

och jävlar vilket konstigt inlägg det här blev!! haha.


Inatt så drömde jag en mardröm.

Jag var med i saw film.

har drömt det förr också.

och tydligen så hade jag legat och prata i sömnen.

så har inte sovit så bra inatt.

menmen, får ta och sova en timme sen!

Ikväll blir det party.

ska åka raggarbil och dricka öl.

tydligen så är det fest i trönö.

hoppas på en toppen kväll!


men nu ska jag göra mig i ordning för en promenad med mamma.


ha en bra dag!

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards