LindaLjung

Alla inlägg den 2 maj 2011

Av Linda Ljung - 2 maj 2011 17:01

nu har jag kommit hem till pappa.

ska plugga massa körkort nu!

hade som mål under lovet att klara en fas.

men har inte gjort det.

så måste klara en idag!!

har ju knappt suttit vad datorn.

har alltid nått att göra nu för tiden tycker jag.

men nu måste jag verkligen prioritera körkortet.

är ju inte så jätte långt kvar till skrivningen nu.

och man ska inte prata om halkbanan som är om max två veckor!

PANIK!

har ju massa skola som ska fixas också.

men jag ska fan klara det!


på onsdag blir det i alla fall lite annat

än plugg och körkort.

så ska jag nämligen ut på krogen och fira hanna som blir 18 då :D

kommer nog bli riktigt kul!


men jaa nu ska jag plugga!


vi hörs <3

Av Linda Ljung - 2 maj 2011 11:50

man blir ju fan deprimerad av det här vädret..

det snöar, regnar och haglar om vartannat.

mamma och jag som skulle ut och gå.

men nu ska vi åka och hälsa på mormor istället.

kanske blir promenad senare istället.

så nu ska jag sminka mig och fixa håret.


Jag måste ut och leta efter en snygg kepa också!


men ni får ha en sån bra dag i det här fula vädret <3

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards