LindaLjung

Alla inlägg den 20 maj 2011

Av Linda Ljung - 20 maj 2011 20:59

wiie fredag idag!!

vilket innebär att jag började halv 11.

fick lite sov morgon å så.

alltid skönt! dock så var jag super trött när jag vakna.

men dagen har rullat på.

hade redovisnig i skolan. sluta så att jag han med ett tåget till ljusdal. eller jaa jag fick gå ner på station för att hinna. riktigt härligt väder idag, så det gjorde inte så mycket. aja, men åkte till ljusdal och hämta charlie i alla fall. stanna en stund hos sandra och andreas också. sen tog jag och charlie tåget till bollnäs och därifrån buss hem till jenny. där var det massa folk å så. hade en riktigt trevlig stund ute i kvälls solen :) Pappa kom och hämta mig innan sju nån gång. så när jag kom hem laga jag mat till min hungriga mage. så nu sitter jag här mätt och belåten.

charlie har nyss somnat och pappa å jag ska kolla på film nu. får bli en tidig kväll ikväll. man ska ju orka med å busa med chalire i morgon också!


Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards