LindaLjung

Alla inlägg den 8 maj 2011

Av Linda Ljung - 8 maj 2011 18:41

idag vakna jag upp och hade skit ont vid käken.

hade svällt upp massa.

hade ont i örat också.

har haft så här en gång förut.

och då la sig allt efter en vecka typ.

Men idag så åkte mamma och jag in på akuten.

fick sitta och vänta i två timmar.

och när vi väl kom in så fick vi vänta en till timme

i nått litet rum.

ganska drygt och tråkigt!

Men tillsist så kom det en ganska gammal och konstig dokor och kolla på mig.

fick inte så mycket svar på vad det kunna vara.

men fick i alla fall medecin med mig hem.

så nu hoppas jag på att jag är bra tills på tisdag.

Det som det kan vara är att jag har fått in en sten i spottkörteln eller nått sånt.

men det får vi kolla upp sen!


nu ska jag ner och vila i soffan! <3

Av Linda Ljung - 8 maj 2011 00:56

Ligger i sängen nu. Ikväll har jag kollat på några bra filmer som gick på tven. En om en hund, bröllopsfixaren och bedtimes stories. Tyckte att alla var ganska bra och roliga. Sen nu senare ikväll åkte jag och leif lite spontant in till bollnäs och köpte hamburgare och tunnbrödrulle. Gott var det, men mår illa nu! Ja och sen så har jag börjat svälla upp nedanför örat vid käken igen.. Jag har verkligen inte tid att bli sjuk nu! Har ju skolan och körkortet jag måste hinna med nu. Så jag får ta en riktig vilo dag i morgon så att jag inte blir sjuk! Eller ja en promenad kan ju inte ta så mycket skada?. aja Nu blir det bara massa onödig text som är tråkig att läsa. Så nu säger jag godnatt! Vi hörs i morgon<3

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards