LindaLjung

Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Linda Ljung - 6 maj 2011 19:04

ja nu har min spotify tid tagit slut..

så nu får jag lyssna på massa gamla låtar

som jag har haft på datan i hundra år.

men det funkar ju det också!

Nu är jag i alla fall hemma och slöar.

dricker lite vin och tar det lungt.

ska väl snart gå ner och kolla på film.

så ser min fredag ut.

men jag skulle gärna gå ut på krogen också.

men har ju inga pengar till det.

gjorde av med allt för mycket i onsdags.

så nu får jag vänta på lönen som kommer den 25.


idag har jag varit och hälsat på mormor också.

fick massa fika å så.

alltid lika roligt att åka å hälsa på henne.

och hon har ju blivit så mycket piggare nu!

min söt mormor <3


  fick kaffe och en drink av mormor :)

  middagen bestog av räkmacka! super gott!!!































































































Av Linda Ljung - 6 maj 2011 12:19

sitter i skolan nu.

vi har som uppgift att läsa massa bloggar.

sen ska vi redovisa om den.

känns som ett ganska slappt arbete.

vid  ett slutar vi idag.

då ska jag hjälpa janne (jennys pappa)

att köpa matlådor.

och mamma kommer då och hämtar mig också.

sen blir det nog en lugn kväll ikväll.

nån film och så.


Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards