LindaLjung

Alla inlägg under oktober 2011

Av Linda Ljung - 18 oktober 2011 17:25

hallå


nu har jag precis käkat middag.. det blev panerad röspätta, hemmagjord mos och grönsaker, mumms!! dock så är jag proppmätt nu. och jag känner verkligen att jag måste skärpa mig och äta nyttigare! tar det i morgondagen..

skolan idag gick inget vidare. fick nå fel på mina lärare så jag satt och skrek på dem, haha!! men jag var så sjukt jävla trött idag, så jag orka inte lyssna på dom :P

så idag har jag väl inte åstakommit något i skolan om man säger så.

Kan det inte bara bli helg nu???? orkar verkligen inte med skolan denna vecka. men man måste väl stå ut tills vecka 44 antar jag. Då är det äntligen lov, wiihoo!!


aja, nu ska jag kika på desperate housewives och sova en stund!


<3

Av Linda Ljung - 17 oktober 2011 22:26

ligger i sängen och glor på desperate housewives nu.. är snart inne på sista avsnittet på säsong två. vet inte riktigt hur många säsonger det finns. men alla ska jag då se!! Och hur illa är det att jag börja gråta till det nyss?? HAHA!!

men när jag är färdig med desperate housewives så vet jag inte vad jag ska ta för serie.. måste kolla upp om det finns nån mer rolig!

men gud så jag längtar tills sista säsongen av one tree hill kommer ut.


haha nå blev det värsta serie inlägget ju!!

aja, godnatt <3

Av Linda Ljung - 17 oktober 2011 19:29

jaa så har måndagen också gått då. SKÖNT! men något som är mindre skönt är att det är tisdag i morgon. fattar inte hur jag ska orka :O

men aja, efter tisdagarna så brukar tiden gå fort i alla fall..


Idag har det inte hänt så mycket.. skolan och sen stan en sväng.


och jag orkar inte skriva nå mer..


<33

Av Linda Ljung - 16 oktober 2011 22:21

jaa så var denna helg över då..

och nu ska man gå in på en till vecka i skolan. hoppas den går fort nu då!!

och jag vill verkligen inte ha tisdag.. jag hatar tisdagar!! men vad ska man göra då?? det är väl bara att stå ut. Inte långt kvar nu!

och allt känns så mycket närmare nu när man har beställt studentmössan och allt. Ska kolla om jag ska beställa klänningen till veckan också.

Man vad ska man göra om man går upp eller ner i vikt då?? sy in den är ju inga problem, men värre om man skulle gå upp i vikt!! men det har jag ju ändå inte tänkt att jag ska göra, så det är nog lugnt! men jag har däremot planerat att gå ner i vikt.

så jag väntar nog till att beställa den tills efter jul i alla fall :)

och snart är det ju jul också, PANIK!! har ju inte köpt en enda julklapp.. hur ska detta gå?

men jag har funderat på om jag ska beställa alla julklappar iår.

aja, får se hur det blir. nu ska jag krypa ner i sängen och läsa en bok.


godnatt <33

Av Linda Ljung - 16 oktober 2011 13:30

hejhej!


jaa igår var det ju badtunne bad i edsbyn hos linnea.

Hade en riktigt trevlig kväll!!

dock så satt jag mest i budtunnan.. men jag gjorde också några dopp i det blå, och jag kan säga att det var super kallt!! Och jag tror att alla någon gång ramla på bron. Vattnet hade frysit till is, och den var super hal!! så jag försökte att inte behöva gå i trappen.. men ibland var man ju tvungen ändå.

me jag hade som sagt en trevlig kväll. och den avslutades på max med Leif och Hanna :)


Ja och idag då.. är inte så jäkla bakis som jag brukar bli faktis! :D

är lite seg och trött bara.

så nu ska jag lägga mig vid tven och sova bort hela dagen!!


<33

Av Linda Ljung - 15 oktober 2011 12:36

hejhej


sitter hemma hos hanna nu.. vi har varit ut på en promenad, riktigt skönt faktis!

nu sitter vi framför tven och kollar på tv.

Ikväll blir det ju som sagt bastu och badtunna hos linnea. kommer nog bli riktigt mysigt!!


har inte så mycket mer att skriva nu.

ha en bra dag <3

Av Linda Ljung - 13 oktober 2011 20:40

hejhej!!


jaa nu har ju hela kvällen passerat också.. och vad har jag gjort då. hade tänkt att jag skulle sova, men det han jag ju inte med. Isället har jag kollar på lite balklänningar och så hitta jag sidan där jag hitta en klänning som jag nog ska beställa :)

sen kom rebecka och tommy hit en sväng också.


idag har jag också bokat in sakomännsan som är den första decmber!

känns som om att julen snart är här nu??


haha nu blev det ett sånt där jobbigt inlägg igen.. men vafan, bättre än inget i alla fall :)


godnatt <3

Av Linda Ljung - 13 oktober 2011 16:55

hej!


snart har ennu en dag passerat, skönt!! Idag har inte varit en bra dag. vet inte rikigt varför, men allt känns så jobbigt idag.. Och på allt så tappa jag tanden som jag fick för två veckor sen?? så fick ringa in till tandläkarn och få en aukut tid. så dock fixa den åt mig idag. Kan ju inte gå runt med en glugg, och i morgon har jag skolfoto och då vill jag inte ha glugg!! men ja nu är det ju fixat så. tror till och med att tanden ser bättre ut nu också :)


nu ska jag bara mysa  i soffan och kolla på film hela kvällen.

tror jag ska göra lchf chokldmousse också. Är sjukt sugen på choklad just nu!


<33

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards