LindaLjung

Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av Linda Ljung - 11 oktober 2011 22:03

jaa då har man testat på lite mary kay produkter då.. Tänk om man hade råd att köpa allt säger jag! kändes som om att det mesta av det vi testa var skit bra. Dock så är det ju skit dyrt.. Men jag fick i alla fall en smink spegel av söta lena :)

är sjukt nöjd över den, och jag kommer nog att anväda den väldligt flitigt!

testa även en skit snygg ögonskugga som jag måste investera! men ska se om jag hittar en billigare någonstans. annars måste jag nog köpa den av lena :)

funderar också på om jag ska ta hit henne så hon får visa mer smink och sådant för mig och några kompisar. Skulle nog vara roligt!! Men ska se till att ha lite pengar då, så att man kan köpa något!



LINDA · MYS
Av Linda Ljung - 11 oktober 2011 16:28

hej!


nu har jag kommit hem från en dag i skolan med massa plugg men även lite roligheter!! Och jag kan ju säga att det blev som jag skrev i förra inlägget. Kände inte alls för att vara i skolan idag, och jag hade inte så mycket ork till att plugga det jag skulle göra. men fick lite gjort i alla fall!!

efter lunchen hjälpte hanna och jag till att knäppa kort på några vänner. Var skit kul, och det blev över 200 bilder?? men det roligaste var väl när vi kolla igenom dom, haha!! sluta väl runt tre idag, när jag kom hem körde jag in kyckling i ugnen som snart är färig. så snart blir det mat till lilla mig :D


Ikväll så kommer en av massa gamla kompisar och ska visa massa mary kay produker. ska bli roligt!! Och sen ska jag nog kika på film eller nått sånt. Börjar ju inte förens klockan ett i morgon (vi har kvällsöppet i skolan). så ska passa på att vara vaken lite längre ikväll då!


aja nu måste jag kika till kyckligen!

ha en bra kväll!! <3

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards