LindaLjung

Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av Linda Ljung - 24 oktober 2011 15:30

Min mobil är tillbaka :D:D

dock så är skärmen lite paj, men den funkar ju i alla fall!!

jag och hanna var och leta den idag, men hitta den inte.

och sen när vi kom tillbaka till skolan så ringde det på jennys mobil. och det var det en kille som heta peter och bodde på granberg som hade hittat den på järnvägsövergången.. Wii så lycklig jag blev. han lämnade in den på granbergskiosken så fick jag åka dit å hämta den :D

så nu är min bebis tillbaka!

nuu är jag i alla fall hemma och pappa ska fixa mat å mig. och sen ikväll ska jag bara ta det lugnt. måste ju ladda batteriera så att jag orkar med morgondagen i skolan.


<33

Av Linda Ljung - 24 oktober 2011 09:35

hej!


nee vad har dom gjort här nu då? allt är mycket bredare, jobbigt som fan! man jag gissa på att man vänjer sig.

nu går vi in på sista veckan innan lovet, wiihoo!! Och jag känner mig handikappad som bara fan. Har ju ingen mobil, så kunna ju inte ställa nån klocka i morse. men som tur var så väckte Leif mig.. men jag hatar i alla fall att inte ha någon mobil. måste kolla om jag få ihop en här hemma som funkar någolunda. Men då har jag ju inge kort :(

jaa och sen är det ju mitt jävla ben.. ser inte riktigt bra ut och det gör ont när jag ska resa på mig eller sätta mig ner.. och det gör förjävligt ont när jag kommer åt det.

aja, ska sluta klaga nu.. det är ju jag som själv har satt mig i den här sittsen.


men nu måste jag gå och kolla om det finns nått att käka.

ha en bra dag <33

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards