LindaLjung

Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Linda Ljung - 10 oktober 2011 20:54

hejehj!!


nu har jag kommit hem efter en mysig helg i stockholm.. eller jag kom ju hem i går.

det har blivit lite shopping och sen bara massor med mys! och jag kan då säga så här att om jag hade haft mycket pengar så hade jag nog gjort av med en hel del.. dock så hade jag typ inga pengar så kunna inte göra av med så mycket.


Idag var det skolan som vanligt. Och jag börjar faktis orka plugga nu för en gångs skull. tycker det är lite roligt till och med. eller jaa jag tycker det är roligt när jag får göra det på mitt vis :)

nee jag skulle kanske inte ha skrivit det där.. i morgon kommer jag säkerligen inte orka plugga nå.. Ne jag gillar inte tisdagar, dom är så sega å så.

och nu har jag ju också kört igång med lchf igen. ska verkligen försöka hålla i det den här gången! och för att jag ska orka göra det så ska jag ha två äta vad jag vill dagar i månaden. tror det komemr funka riktigt bra då! men det svåraste med det här är vad man ska käka till frukost och vad man kan käka i skolan. Idag tex. fick jag käka köttbullar, sås och broccoli.. inte så gott, men det funka i alla fall!


aja nu blir det här inlägget alldels för långt..

ska kika film nu och sen sova.

natti! <3

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards