LindaLjung

Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av Linda Ljung - 12 oktober 2011 23:07

har nu kommit hem efter en hel dag i skolan. Hade ju kvällsöppet med spanskt tema. Var väl lite kaos i morse, för ingen fatta vad de skulle göra. men sen ordna allt till sig och det blev en riktig lyckad kväll!! Men som roligast hade jag nog när vi börja städa.. låter lite knäppt kanske, men det är då alla börja balla ur och bli på dryg humör och går omkring och sjunger å busar med allt och alla.. Men jag tror att det var lite extra ikväll också. vi alla fick smaka en skit söt dessert, och efter det slog det till. Alla fick nog en ganska rejäl sockerkick, haha!

Efter blev det max med halva klassen som vanligt. tror vi börjar göra det till en tradition.. Fick en glass av Dennis, tacktack!! :)

jaa och nu när jag är hemma så ska jag duscha och sen lägga mig och läsa i min bok.

och jaa sen måste jag ju sova också!! börjar vid 9 i morgon så får inte sova så jätte länge.. I morgon är det studentmössprovtagning också! Lite roligt med sånt där, känns att allt börjar närma sig nu!!


aja, säger väl godnatt nu då! <33

Av Linda Ljung - 12 oktober 2011 12:23

hejhej!


jaa då var det onsdag då!! Ikväll har vi kvällsöpppet i restaurangen i skolan. Det är spanskt tema.. hoppas allt blir bra nu då! kommer inte rikigt ihåg vad jag skulle göra för nått. men det är sånt som märks när man kommer till skolan.

ska snart åka, börja vid ett så.

men nu vill jag bara ha helg igen! För i helgen ska vi bada tunna och basta hemma hos Linnéa igen. kommer nog bli sjukt mysigt och roligt!


aja måste dra nu!

ha en bra dga <3

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards