LindaLjung

Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Linda Ljung - 6 oktober 2011 21:22

ligger i sängen och läser runt i olika bloggar nu.. har inte så mycket annat för mig. tror jag ska knäppa på en film och glo på nu kanske. men jag skulle ju behöva sova också. ska orka upp och hinna med tåget till huvudstaden i morgon... men en film ska jag nog orka med!!

jaa tror inte att jag har sagt att jag ska åka till stockholm. men jag ska i alla fall dit med mina systrar och min mamma. vi ska bo på hotell och bara mysa hela helgen. Tror inte att det blir någon utgång? men det är ju sånt som märks.


Idag var jag och brudarna iväg och köpte biljetter till dead by april också. Kommer bli sjukt roligt skulle jag tro! kör nog all in då också, som i helgen. Hade ju rikigt kul då!!

så jaa denna helg åker jag till stockholm.

nästa helg ska jag bada tunna och basta hos Linnéa.

och helgen efter det är det dead by april??

jaa och sen är det ju halloween också nångång.

så har massa roligt inplanerat denna höst!!ä

slår vad om att tiden bara kommer att rusa iväg, och helt plötsligt har jag tagit studenten och står där arbetslös. Men så fort jag har fått jobb så flyttar jag! skulle helst av allt vilja flytta nu och börja mitt egna liv. men det går  ju inte. Man måste ju ha pengarna till det också.

Av Linda Ljung - 6 oktober 2011 17:27

hejhej


jaa snart är ju denna dag slut också :)

börja i skolan åtta i morse.. försov mig som vanligt.

men kom precis i tid till skolan.

sen sluta vi runt ett. och då åkte jag hem och baka bullar och morotskaka. Nu har jag kollat runt lite här på internet åå nu ska jag kolla på film och sova en stund.. sen ska jag packa och duscha!


<33

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards