LindaLjung

Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Linda Ljung - 18 oktober 2011 20:59

jaa men nu rullar ju tiden på ganska bra va?? :P

i morgon är det onsdag, å då är det ju bara 4 dagar kvar tills på lördag.. Och dagarna efter tisdag brukar bara rinna iväg! så jag hoppas att den gör det nu också :)

i morgon är det servering i skolan också som gäller. och det är ju faktis ganska så skönt! man slipper ju städa hela köket (a)


aja nu ska jag kika mer på film..

godnatt <333

Av Linda Ljung - 18 oktober 2011 17:25

hallå


nu har jag precis käkat middag.. det blev panerad röspätta, hemmagjord mos och grönsaker, mumms!! dock så är jag proppmätt nu. och jag känner verkligen att jag måste skärpa mig och äta nyttigare! tar det i morgondagen..

skolan idag gick inget vidare. fick nå fel på mina lärare så jag satt och skrek på dem, haha!! men jag var så sjukt jävla trött idag, så jag orka inte lyssna på dom :P

så idag har jag väl inte åstakommit något i skolan om man säger så.

Kan det inte bara bli helg nu???? orkar verkligen inte med skolan denna vecka. men man måste väl stå ut tills vecka 44 antar jag. Då är det äntligen lov, wiihoo!!


aja, nu ska jag kika på desperate housewives och sova en stund!


<3

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards