LindaLjung

Alla inlägg under augusti 2011

Av Linda Ljung - 18 augusti 2011 12:45

min dag..


jaa den började alldeles nyss.

har käkat en banan och druckit en kopp kaffe till frukost.

ska snart gå å kolla om jag hittar nått annat att stoppa i munnen.

sen idag ska jag bara ta det lugnt. charlie kommer hit, så jag ska väl busa med han också.

var ju ut på krogen igår, så jag är lite klen idag.. men jag känner mig ändå rastlös. Och då har jag varit uppe i 40min bara??

hur ska det sluta, haha!



Av Linda Ljung - 17 augusti 2011 18:58

hejhej!


idag har det varit dött här..


igår åkte jag ju till ljusdal och hälsa på sandra och charlie :)

charlie var som vanligt glad att se mig!
blev där över natten.

Och idag tog jag med mig charlie och åkte hem.

Han är hos pappa just nu.

jag ska ju ut på tranan med hanna och jenny ikväll!

så just nu sitter jag och väntar på att hanna ska komma.

vi ska göra oss i ordning å dricka lite.

sen vid tio åker vi in :)

och vid elva kommer jenny från jobbet och gör oss sällskap.


<33

Av Linda Ljung - 17 augusti 2011 12:00

Kärlek är något som är helt underbart!

men det kan också vara svårt och jobbigt.

Jag tror att man blir en bätte männsik av kärlek!

man blir lycklig och glad av kärlek.

Finns det något bättre än kärlek?

Jag tror också att det är lättare att känna kärlek än hat.

eller har jag fel?


Nej men utan kärlek så skulle nog ingen fungera!


<33

                   

det här är kärlek för mig <33

Av Linda Ljung - 16 augusti 2011 14:50

Har kommit hem till Jenny och carina nu. Carina har skaffat en ipad som jag sitter och pillar på :) fan nu blir man ju sugen på att skaffa en!! Haha. Rolig sak det här!

Av Linda Ljung - 16 augusti 2011 14:50

Har kommit hem till Jenny och carina nu. Carina har skaffat en ipad som jag sitter och pillar på :) fan nu blir man ju sugen på att skaffa en!! Haha. Rolig sak det här!

Av Linda Ljung - 16 augusti 2011 13:38

hejhej!


tisdag idag då..

har precis gjort mig i ordning och ska nu ringa jenny och höra vad hon gör.

förhoppningsvis vill hon hitta på nått med mig :)

sen ska jag fila bort mina naglar.. dom har blivit så ful nu :/

ikväll ska jag till ljusdal och hälsa på syster!

det får bli så!


ha en bra dag <33

 

Av Linda Ljung - 16 augusti 2011 13:33

jaa ni..

idag har jag hitills bara käkat en banan och druckit en kopp kaffe.

har ju kört igång med lchf igen, så vet inte riktigt vad jag ska käka till frukost.

menmen, nått mer ska jag väl hitta som jag kan stoppa i magen.

annars så blir det en till kopp kaffe :)

käka ju inte bara en banan på hela dagen.. utan jag bröt lchf på kvälen när jag kom hem till sandra. var då sjukt hungrig, så hon laga spagetti och köttfärssås, och jävlar va gott det var :)


 

Av Linda Ljung - 15 augusti 2011 22:24

Tjena!


jaa nu har jag fastnat vi datan igen.

men vad ska man göra om man har tråkigt då?


aja, ikväll har mamma och jag kollat på film,

först kolla på på simpsons filmen, alltid lika rolig!!

och sen kolla vi på silent hill, nee usch den filmen gillar jag inte..

men får stunder då jag bara måste kolla på den, vad kan det bero på?? :s

aja, nu har mamma i alla fall gått och lagt sig, och det tänker jag också göra. ska knäppa på en film och somna till hade jag tänkt.


i morgon blir det nog en tripp till ljusdal för att hälsa på syrran och charlie. var ju ett bra tag sen jag träffa dom nu.. så det ska bli roligt :)


aa men godnatt då <33

 

jag har nog mardrömmar inatt :o

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards