LindaLjung

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av Linda Ljung - 7 augusti 2011 12:20

hejhej!


nu har det varit dött här i några dagar igen..

men har haft annat roligt för mig!!

i torsdags jobba jag sista dagen på växbokrog.

känns skönt, men ändå tråkigt!!

på fredagen var jag till bollnäs och gick på stan med jenny och carina.

hämta ut mitt pass och kläder som jag beställt från hm.

fick även med mig lite kläder och grejer från andra affärer :)

i går var jag på kalas hos rebecka, hon fyllde 17 den 4, så GRATTIS!1

sen på kvällen blev det björn roseström med Linda och anna.

hade en rikigt rolig kväll, och den var verkligen välbehövlig efter allt jobb!

men det är nått med mig, jag betalar in 180kr för att se björn..

men jag står och kolla på han i fem min och sen går jag och dricker öl istället.

så 180kr åt inget^^

det är inte första gången jag gör så heller, mupp som man är..


aja, nu ska jag käka nått och sen packa vidare!


<333

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards